Appfactory Skrevet 27. juni 2014 #1 Skrevet 27. juni 2014 Hei alle sammen, jeg som tusenvis av andre føler meg maktesløs ovenfor Ruters arrogante oppførsel. Som kunde der blir man total ignorert, det ønsker jeg å bidra med å få satt en stopper for. Join denne gruppen, og del alle dine erfaringer med de der, samt del gruppen videre. Det må bli en stoppper for Ruters endeløse arroganse... Jeg ønske spesielt å legge stor vekt på traffikksikkerhets aspektet, og sjåfører som kjører med ditt og andres liv som innsats. Kan du med hånda på hjerte si at du aldri har vært nødt til å holde deg fast på din ferd med en Ruter buss? https://www.facebook.com/groups/682125485168244/ Mvh Christer
Gjest constance90 Skrevet 27. juni 2014 #2 Skrevet 27. juni 2014 Ja det kan jeg. Har aldri hatt problemer med de. Flotte sjåfører! 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #3 Skrevet 27. juni 2014 Ja, jeg er veldig fornøyd. Skulle gjerne hatt et litt bedre tilbud nattestid i hverdagene, men jeg forstår at det er naturlig å stort sett kjøre dem bare i helgene. Ellers ingenting å utsette på Ruter. Signalfeil i ny og ne og litt trøbbel her og der, men i det store og det hele er tilbudet godt og opplevelsen topp. Anonymous poster hash: b7922...7aa
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #4 Skrevet 28. juni 2014 Ja, det kan du banne på! Daglig lar jeg meg irriterer av Ruter. Forsinket igjen Signalfeil Frakjøring Ståplass som vanlig Varmen på fullt i juni Dårlig eller ingen informasjon ved avvik Svært mangelfullt tilbud på natten, særlig ukedager For lav frekvens, særlig på trikk og sentrale busslinjer. "Sanntid" er mildt sagt en overdrivelse. "Vill gjetting" er mer riktig. Rulletrapp på Nydalen T er ute av drift igjen. Osv, osv. Stort sett kommer man seg dit man skal, men dessverre nesten aldri slik man forventer. I stedet for å få sitte hele veien og ankomme i henhold til rutetabellen ankommer man som oftest stående i armhulen til en ukjent person, etter å ha klart å klemme seg inn på en smekk full buss som er 12 minutter forsinket. Min tålmodighet er fullstendig oppbrukt, og jeg vurderer jevnlig om det er på tide å gå til anskaffelse av bil for å komme seg fra A til B. Enn så lenge har jeg klarte å motstå fristelsen, men en dag har jeg fått nok... Anonymous poster hash: 441ff...102
QueenOfTheSidewalk Skrevet 28. juni 2014 #5 Skrevet 28. juni 2014 Jeg har en app på mobilen med dem, skulle ønske de kunne legge ut melding der om avvik, det hadde spart meg for mye tull med å nå fram til målet. Sist brukte jeg 30 min mer bare fordi det ikke sto at toget ikke går mellom lysaker og oslo s. Hadde jeg visst det, hadde jeg aldri gått av bussen. Morsomt nok, gikk jeg av bussen for å spare tid
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #6 Skrevet 29. juni 2014 Aldri hatt noen problemer med de. Sist jeg tok buss, var hjem fra sykehus. Jeg hadde ikke kontanter på meg og de tok ikke kort. Så jeg snudde for å gå av igjen for å finne en minibank, men da ropte han meg inn og lot meg få komme meg hjem gratis. Anonymous poster hash: 94193...fa7
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #7 Skrevet 29. juni 2014 Ja, men det som har plaget meg mest i det siste er at jeg har vært avhengig av å kjøpe enkeltbilletter... og 2 av de 4 siste jeg kjøpte fungerte ikke :s Stress! Har liksom ikke tid til å løpe av bussen igjen for å kjøpe en ny og dessuten er det idiotisk og dyrt. Anonymous poster hash: d7905...295
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå