AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #1 Skrevet 27. juni 2014 Hei. Jeg har vært sammen med en mann i snart 5 år nå. Vi har vært opp og ned i forholdet. Jeg har nå fått en ganske bra jobb i London og reiser derfor dit for å jobbe med et prosjekt. Eksen er fra Norge, men jobber i Sverige. Vi har et barn sammen. Planen var å flytte til han etter sommer, men pga jobben må dette vente i noen mnd. Dette tok han dårlig. Han har sendt meg grove og truende meldinger. Han sier han skal drepe meg om jeg ikke kommer ned. Han truer med å legge ut nakenbilder av meg. Han har allerede lagt ut noen "milde" bilder på min face. Videre har han skrevet på profilen min "X er en kåt ludder" "X liker å fingre seg" "Hun er en hore" og verre ting. Jeg slettet profilen min med engang. Vet ikke hva han har lagt ut på sin. Han terroriserer meg på mobilen.. "Jeg skal drepe deg, jeg skal drepe dine foreldre, dine søsken". Han har holdt på konstant i flere dager. Han har sendt melding til min søster og skrevet helt forferdelige ting. Han truet med kontakte mine venner for å sende dem bilder, han sier også at han skal sende det til sjefen og publisere bildene overalt på nett. Videre sier han at han skal drepe alle familiemedlemmer og sørge for at ingen noen gang skal snakke til meg. Han har gjort lignende før, men aldri så ille. Jeg har aldri vært fysisk eller følelsesmessig utro mot han. Men jeg har hatt kontakt med mine gamle kompiser bak hans rygg. Men det var aldri noen flørt. Vi var bare venner og han er av den veldig sjalu typen. Hva kan jeg gjøre for å få han til å stoppe ? Hva kan politiet i Norge gjøre siden han bor i utlandet? Vil besøksforbud hjelpe? Vil det få stoppet all denne trakasseringen? Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Beklager rotet, er helt fra meg.. Anonymous poster hash: c63e3...747
Mystico Skrevet 27. juni 2014 #2 Skrevet 27. juni 2014 Shiit. Jeg ville absolutt kontaktet politiet! Jeg håper ungen er med deg? :S 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #3 Skrevet 27. juni 2014 Ta kontakt med politi i Norge og Sverige. Ta vare på alle SMS`er hvor han truer Anonymous poster hash: 1c543...5bb 2
mara2012 Skrevet 27. juni 2014 #4 Skrevet 27. juni 2014 Har opplevd det samme, men det der "jeg skal drepe deg" har begynt å prelle av på meg.. Men man skal jo aldri ta for gitt heller, vet jo aldri hva folk er i stand til når det kommer til stykket. Min eks er vel og merke fra ett land i midt-østen.. Jeg ville absolutt gått å anmeldt hos politiet, fått hovedomsorg osv.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #5 Skrevet 27. juni 2014 Hva kan politiet gjøre? De kan jo ikke hindre han i å sende disse meldingene, eller kan de? TS. Anonymous poster hash: c63e3...747
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #6 Skrevet 27. juni 2014 Besøk og kontakt forbud! Anonymous poster hash: 23650...06d
Betasuppe Skrevet 27. juni 2014 #7 Skrevet 27. juni 2014 Hva kan politiet gjøre? De kan jo ikke hindre han i å sende disse meldingene, eller kan de? TS. Anonymous poster hash: c63e3...747 Jo de kan det. Folk har blitt dømt og fengslet for drapstrusler... Bare anmeld det til politiet hver eneste gang det skjer, systematisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå