Gjest Xavia Skrevet 24. juni 2004 #41 Del Skrevet 24. juni 2004 Også fortsetterdere bare. Hva med å holde dette for dere selv? Et dødsfall er faktisk ikke noe å trampe over' date=' om dere skjønner. Selv syns jeg du kanskje kan sette opp håret i slike små klemmer, hvis du hadde kort hår. Tydeligvis er jo frisør så DUMT [/quote'] Hun spør jo etter råd om dette Dustehue. Og nå, endelig får en si, så får hun faktisk gode og konkrete råd. Det var jo det hun ville. Hva er det det trampes over i de siste innleggene?? (Det er jo der hun får konkrete råd om frisyre og klær.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. juni 2004 #42 Del Skrevet 24. juni 2004 Opps det forklarer hvorfor jeg ikke kunne se mitt innlegg, det var en 3 side Dumma meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 24. juni 2004 #43 Del Skrevet 24. juni 2004 Opps det forklarer hvorfor jeg ikke kunne se mitt innlegg' date=' det var en 3 side Dumma meg![/quote'] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2004 #44 Del Skrevet 24. juni 2004 Opps det forklarer hvorfor jeg ikke kunne se mitt innlegg' date=' det var en 3 side Dumma meg![/quote'] dust....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. juni 2004 #45 Del Skrevet 24. juni 2004 Hold kjeft før jeg bitchslapper deg, YO! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 24. juni 2004 #46 Del Skrevet 24. juni 2004 Hold kjeft før jeg bitchslapper deg' date=' YO![/quote'] Du kødder ikke med Dustehue! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. juni 2004 #47 Del Skrevet 24. juni 2004 Straight on!!! Men tilbake til temaet nå, dette er ikke noen halliktråd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå