Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir så lei av vennene mine!

Prøver stadig å ta initiativ til å samle en gjeng og finne på noe i helgene. Er positiv og prøver å finne noe som vil være hyggelig for alle. Responsen er så utrolig laber... Sure, uengasjerte svar, de skal "se det an" og de "vet ikke helt hvordan det blir enda". (venter på at noe bedre kanskje dukker opp?) "Har så lite penger" (men legger like etter ut bilder på face med alt skrotet de har kjøpt)

Ofte ender det med at de dukker opp likevel og vi har det hyggelig, men da har de allerede tatt litt krefter ut av meg med den negative responsen sin. Det er ikke noe hyggelig å invitere eller insje når man blir møtt med en sånn respons.

Vet ikke om de hadde merket det om jeg hadde forsvunnet fra jordens overflate, eller i det hele tatt brydd seg?

Det går så fint i perioder, da har jeg et kjempesosialt liv og føler ting glir godt. Så kommer det perioder som nå, hvor jeg føler jeg bare møter motvilje på alle kanter. Til og med kjæresten gidder ikke tilbringe tid med meg. Hva skjer med det?

Anonymous poster hash: 59d5b...042
Videoannonse
Annonse
Gjest miss_sara
Skrevet

Du overdriver vel litt, når du sier at venninnene dine ikke hadde brydd seg om du forlot jordens overflate?

Jeg hadde aldri giddet å invitert folk som ga en negativ respons til det, da hadde jeg mistet all lyst til å stelle i stand noe som helst. Hvis du lurer på hvorfor de er sånn, så spør du dem.

AnonymBruker
Skrevet

Du overdriver vel litt, når du sier at venninnene dine ikke hadde brydd seg om du forlot jordens overflate?

Jeg hadde aldri giddet å invitert folk som ga en negativ respons til det, da hadde jeg mistet all lyst til å stelle i stand noe som helst. Hvis du lurer på hvorfor de er sånn, så spør du dem.

Ja jeg setter det på spissen, men noen ganger kan man undre. Virker som om de går rundt i sin boble og ikke bryr seg om hvordan jeg har det, eller ønsker å bruke tid sammen. Jeg bryr meg veldig mye om dem.

Mister også all lyst, men kan ikke sitte alene hele tiden heller, og nye vennekrets er ikke skapt over natta. Bare så rart at det går sånn i perioder, dette sosiale livet mitt. og at til og med kjæresten er av og på. Uansett hvor positiv jeg er.

Skrevet

Inviterer de deg på ting da? Jeg hadde gitt opp etter en stund om de ikke gjorde det.

AnonymBruker
Skrevet

Skulle ønske jeg hadde en venninde som deg ts :)

Anonymous poster hash: 30b1d...32b
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har det likedan med noen av mine venner ts. Det er bestandig de samme som må se det an eller som kanskje skal noe annet. Skal kanskje noe annet, hva er det for et svar da?! Det hele endte med at jeg og de andre i vennegjengen ikke gadd å invitere de som svarte sånn. De har dessverre falt ut av vennegjengen helt, og ingen av dem tar initiativ selv.

Anonymous poster hash: 6133c...e7b

AnonymBruker
Skrevet

Litt greit å minne seg selv på at verden roterer ikke rundt en selv hele tiden. De skal vel noe annet eller vil bare slappe av denne helgen, hvem vet?

Anonymous poster hash: 99fdb...a4b

Skrevet

Har det på akkurat samme måte. Folk svarer alltid med "vi får se det an" osv. Utrolig irriterende. Kan de ikke bare avslå med en gang da?! Bare si det rett ut.. Har også flere venner som kan si ja til en ting, for så å avlyse med verdens dårligste unnskyldning i siste minutt..

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Jeg blir så lei av vennene mine!

Prøver stadig å ta initiativ til å samle en gjeng og finne på noe i helgene. Er positiv og prøver å finne noe som vil være hyggelig for alle. Responsen er så utrolig laber... Sure, uengasjerte svar, de skal "se det an" og de "vet ikke helt hvordan det blir enda". (venter på at noe bedre kanskje dukker opp?) "Har så lite penger" (men legger like etter ut bilder på face med alt skrotet de har kjøpt)

Ofte ender det med at de dukker opp likevel og vi har det hyggelig, men da har de allerede tatt litt krefter ut av meg med den negative responsen sin. Det er ikke noe hyggelig å invitere eller insje når man blir møtt med en sånn respons.

Vet ikke om de hadde merket det om jeg hadde forsvunnet fra jordens overflate, eller i det hele tatt brydd seg?

Det går så fint i perioder, da har jeg et kjempesosialt liv og føler ting glir godt. Så kommer det perioder som nå, hvor jeg føler jeg bare møter motvilje på alle kanter. Til og med kjæresten gidder ikke tilbringe tid med meg. Hva skjer med det?

Spør du dem en og en, eller spør du flere samtidig? Jeg tror det vil tære mindre på deg om du spør dem en etter en.

AnonymBruker
Skrevet

Litt greit å minne seg selv på at verden roterer ikke rundt en selv hele tiden. De skal vel noe annet eller vil bare slappe av denne helgen, hvem vet?

Anonymous poster hash: 99fdb...a4b

Men da er det bedre at de sier det som det er, istedet for å vente på at noe bedre dukker opp. Vil man være hjemme pg slappe av, si det. Ikke gå rundt grøten og kom med dårlige unnskyldninger ;)

Anonymous poster hash: 6133c...e7b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...