Gå til innhold

Dere som har tatt plastisk kirurgi mens dere har kjæreste.

Anbefalte innlegg

Gjest Steamboat
Skrevet

Hvordan sa dere til kjæresten at dere ville fikse på ting og om det var flere ting tok dere alt på en gang eller litt og litt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kun en ting. Visste før jeg ble sammen med han at det var noe jeg ville, så jeg sa ifra at dette kom til å skje en gang i fremtiden, og det hadde ikke noe med han å gjøre, det var "min greie". Hvis han hadde en mening om det så var det greit, men det kom egentlig til å bli gjort uansett.

Det gikk forsåvidt veldig fint, han reagerte helt perfekt, og ble veldig fornøyd med utfallet ;)

• Liker 1
Skrevet

Bare en ting, han ble litt for glad når han hørte hva jeg skulle operere og. :glare:

Egentlig hadde jeg ikke tenkt til å si noe før det var helt avklart og jeg hadde datoen, men endte opp med som et svar til en smule spydig kommentar fra eksen.

Han:"Jaja, hvordan går det med kvisene dine?"
Meg: "Kvisene mine? Har ingen kviser nå?"
Han:"Ja, myggstikkene dine."
Meg:"Hæ?!"
Han:"Snakker om puppene dine"

Meg:"Så kjekt du synes de minner deg om kviser da, for jeg skal stappe silikon i dem om noen mnd" :rolleyes:

Da var han plutselig verdens mest positive og kjærlige fyren han kunne være når han fikk høre den nyheten. Dumpa han 2 mnd etter jeg opererte da :fnise: Så han fikk ikke nyte særlig mye av de nye frontdelene mine.

• Liker 18
Gjest BettyBoop
Skrevet

Bare en ting, han ble litt for glad når han hørte hva jeg skulle operere og. :glare:

Egentlig hadde jeg ikke tenkt til å si noe før det var helt avklart og jeg hadde datoen, men endte opp med som et svar til en smule spydig kommentar fra eksen.

Meg:"Så kjekt du synes de minner deg om kviser da, for jeg skal stappe silikon i dem om noen mnd" :rolleyes:

Da var han plutselig verdens mest positive og kjærlige fyren han kunne være når han fikk høre den nyheten. Dumpa han 2 mnd etter jeg opererte da :fnise: Så han fikk ikke nyte særlig mye av de nye frontdelene mine.

For en tosk. Bra du dumpet han
  • Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

You go, girl!

Anonymous poster hash: 3bd4f...bb4

• Liker 3
Gjest SoccerPlayer
Skrevet

Plastisk kirurgi = HUFF

Måtte bare komentere det, er jo så falskt :P

Skrevet

For en tosk. Bra du dumpet han

Vel, når han var utro attpåtil var det ikke så vanskelig igrunn :fnise:

Men stygt gjort å dra ned selvtillitten til folk på den måten, når man vet fra før av at de har komplekser.

Hvordan skal man egentlig reagere når folk sier de skal operere noe? :vetikke: Blir man glad så trekker det jo plutselig ned, men blir man skuffet eller sier de ikke trenger noe operasjon så er det og feil :glare:

Gjest BettyBoop
Skrevet

Vel, når han var utro attpåtil var det ikke så vanskelig igrunn :fnise:

Men stygt gjort å dra ned selvtillitten til folk på den måten, når man vet fra før av at de har komplekser.

Hvordan skal man egentlig reagere når folk sier de skal operere noe? :vetikke: Blir man glad så trekker det jo plutselig ned, men blir man skuffet eller sier de ikke trenger noe operasjon så er det og feil :glare:

jeg syns man skal oppføre seg støttende. Si at det er din kropp og jeg kommer til å være glad i deg selv om du har valgt å gjennomgå dette inngrepet. For dette er noe du gjør for din skyld. Sånn syns jeg man skal reagere. Likedan om noen ville ta en brystreduksjon pga ryggsmerter.

sykt at en kjæreste kan snakke nedsettende om kroppen til den han liksom skal elske.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fant aldri noen grei løsning. Han prøvde å nekte meg å gjøre det. Så da jeg fikk meg ny kjæreste vurderte jeg å bare si jeg skulle på ferie noen uker, og få utført inngrepene i en annen by. Tenkte det kunne være ubehagelig å ha en ny kjæreste hengende over en de første ukene hvor man ser ganske herpa ut.

Anonymous poster hash: 58f54...b65
Gjest BettyBoop
Skrevet

Fant aldri noen grei løsning. Han prøvde å nekte meg å gjøre det. Så da jeg fikk meg ny kjæreste vurderte jeg å bare si jeg skulle på ferie noen uker, og få utført inngrepene i en annen by. Tenkte det kunne være ubehagelig å ha en ny kjæreste hengende over en de første ukene hvor man ser ganske herpa ut.

Anonymous poster hash: 58f54...b65

frekt av en kjæreste å mene at det er greit å nekte den andre noe som ikke direkte går ut over dem selv
Skrevet

jeg syns man skal oppføre seg støttende. Si at det er din kropp og jeg kommer til å være glad i deg selv om du har valgt å gjennomgå dette inngrepet. For dette er noe du gjør for din skyld. Sånn syns jeg man skal reagere. Likedan om noen ville ta en brystreduksjon pga ryggsmerter.

sykt at en kjæreste kan snakke nedsettende om kroppen til den han liksom skal elske.

Ja :-) Er enig i den!

Men ganske ofte når man opererer noe pga utseendet og ikke fysiske plager så blir man dømt herfra til månen.. Skjønner ikke hvorfor folk ikke bare kan la være å si ting om det ikke er støttende eller bra, hjelper ingen å være negativ og ekkel mot noen.

Jeg fortalte f eks ikke foreldrene mine da jeg visste hva de kom til å si, men jeg kunne fint si det til søsteren min fordi jeg visste at hun ikke ville dømme meg.

Kjærester og de som står en nær burde jo være dem som støtter en mest :)

Gjest BettyBoop
Skrevet

Ja :-) Er enig i den!

Men ganske ofte når man opererer noe pga utseendet og ikke fysiske plager så blir man dømt herfra til månen.. Skjønner ikke hvorfor folk ikke bare kan la være å si ting om det ikke er støttende eller bra, hjelper ingen å være negativ og ekkel mot noen.

Jeg fortalte f eks ikke foreldrene mine da jeg visste hva de kom til å si, men jeg kunne fint si det til søsteren min fordi jeg visste at hun ikke ville dømme meg.

Kjærester og de som står en nær burde jo være dem som støtter en mest :)

Er jo typisk norge og jantelov da. Synd det er så tabu å ønske å forbedre utseebdet om man ikke er helt fornøyd og har muligheten til det. Ingen har med å nekte noen dette enten om man er kjæreste eller foreldre. Og om en kjæreste ser på dette som en dealbreaker så er han overfladisk.
  • Liker 2
Skrevet

Plastisk kirurgi = HUFF

For en håpløs kommentar.

• Liker 6
Skrevet

Plastisk kirurgi = HUFF

Ta pupper som et eksempel. Mine er ikke de største, men jeg er fornøyd. Jeg kan forstå at jenter som er helt flate ikke føler seg veldig feminine og derfor vil få litt størrelse på de. Jenter vil gjerne føle seg feminine.

• Liker 5
Skrevet (endret)

Og om en kjæreste ser på dette som en dealbreaker så er han overfladisk.

I likhet med personen som velger å gjøre fysiske, og ofte veldig skadelige inngrep i kroppen sin for å forandre den til noe som ligner mer på inntrykkene man får fra bilder av utseende til andre damer... Damer som ikke en gang nødvendigvis er ekte...

En flat pupp er på alle måter like bra som en stor pupp... Det er overfladisk å føle at man må forandre på kroppen sin.

Endret av Yme
  • Liker 8
Gjest BettyBoop
Skrevet

I likhet med personen som velger å gjøre fysiske, og ofte veldig skadelige inngrep i kroppen sin for å forandre den til noe som ligner mer på inntrykkene man får fra bilder av utseende til andre damer... Damer som ikke en gang nødvendigvis er ekte.

jeg er av den oppfatningen at dersom man føler man må forandre noe på utsiden for å føle seg bra på innsiden så er det deres sak. Og det er forskjell på å væte overfladisk ifh til eget utseende enn å være overfladisk ifh til andres utseende.
  • Liker 1
Skrevet

Ta pupper som et eksempel. Mine er ikke de største, men jeg er fornøyd. Jeg kan forstå at jenter som er helt flate ikke føler seg veldig feminine og derfor vil få litt størrelse på de. Jenter vil gjerne føle seg feminine.

La folk gå med grønne hatter om de ønsker det. Hvis noen vil ha hull i kinnene eller operere puppene finere, la de gjøre som de selv ønsker.

Jeg hater sånne jævla umoralske drittfolk som tror de kan si hva som helst. Så lenge de innbiller seg at de står på en slags moralsk høyde hevet over "falske" mennesker med "falske" kropper er det liksom lov. Nei. Selve ideen om at kirurgi gjør en kropp mindre verdig enn en strengt naturlig en er uetisk holdning. Man unngår rett og slett hele mennesket i den kroppen det gjelder. Hvem gjør disse høymoralske rytterne til dommere over andre? Ingen. Hele meningen er oppgulp og fullstendig illegitim.

For hva er vel egentlig ekte?? Skal vi slutte å trene, fordi det er kroppsformende? Hva med barbering? Klippe negler? Sminke?? Alt er lov unntatt å putte ting i puppene? Faen så håpløst! Korttenkte idioter!

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Skulle ta silikon. Først var han supergira og gledet seg, og virket kjempeglad. Men når jeg først skulle gjøre det var han ikke like gira på det lenger. Etter jeg gjorde det var han glad igjen.

Anonymous poster hash: fd960...8ba
Gjest BettyBoop
Skrevet

Skulle ta silikon. Først var han supergira og gledet seg, og virket kjempeglad. Men når jeg først skulle gjøre det var han ikke like gira på det lenger. Etter jeg gjorde det var han glad igjen.

Anonymous poster hash: fd960...8ba

er ikke opp til mannen å bli gira ellet ikke gira på det syns jeg
  • Liker 1
Skrevet

jeg er av den oppfatningen at dersom man føler man må forandre noe på utsiden for å føle seg bra på innsiden så er det deres sak. Og det er forskjell på å væte overfladisk ifh til eget utseende enn å være overfladisk ifh til andres utseende.

Å være overfladisk, er ikke et karaktertrekk som manifesterer seg på den måten at man enten er overfladisk på seg selv, eller overfladisk på andre. Er man overfladisk, gjelder det på alt, i de aller fleste tilfeller... Og, for de få menneskene som utelukkende er overfladiske på seg selv, er jo det faktisk farligere enn om man er overfladiske på andre... Det verste som skjer, om man er overfladisk på andre, er at man slenger litt med leppa... Det verste som skjer når man er overfladisk mot seg selv, er faktisk selvmord, og på andreplass ligger jo da det å faktisk få en lege til å skjære opp kroppen din for å forandre på den.

I tillegg til dette, har all forskning vist at å bruke inngrep som psykisk behandling, ikke fungerer.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...