Gjest Madley Skrevet 22. juni 2004 #1 Skrevet 22. juni 2004 Av alle ting i verden så er det vi sliter mest med å tenke ut bordkortene... Er det noen som har et tips eller to? Vi vet bare hva vi ikke vil ha... Ikke: vanlige papirlapper treskiver Sånn går det når man er sær..
Martha Stewart Skrevet 22. juni 2004 #2 Skrevet 22. juni 2004 Hva med små esker (på størrelse med fyrstikkesker) med små drops eller sjokolader i? Eskene kan du dekorere slik du vil. Vinglass/blomst med sløyfer med navn på? Noen kjøper også billige vinglass som de skriver navnet til gjesten på med egnet penn, slik at gjesten kan ta det med hjem.
Ingeborg Skrevet 22. juni 2004 #3 Skrevet 22. juni 2004 Etter sambos innstendige ønske skal vi ha polerte steiner (sånne fra stranda) som vi skriver navnet på med gullskrift.
Gjest Madley Skrevet 22. juni 2004 #4 Skrevet 22. juni 2004 :o Hvem skal polere steinene da? Når jeg tenker meg om så har vi en hel haug med sånne polerte steiner liggende! kjøpt på div utsalg... Ikke så dum en ide kanskje...
Flua Skrevet 22. juni 2004 #6 Skrevet 22. juni 2004 Når en skriver på telys......er det meninga at gjestene skal tenne de da eller?....... må de settes på noe for at det ikke skal være farlig, eller......?
Lullu Skrevet 22. juni 2004 #7 Skrevet 22. juni 2004 Syntes det er pent når det er telysholderene som er selve bordkortet. Telysene tennes ja. Og da trenger de jo ikke stå på noe. Får kjøpt slikt frostet glass man kan skrive på b.l.a. på Ikea tipper jeg.
Fru Snurp Skrevet 22. juni 2004 #8 Skrevet 22. juni 2004 Hva med små esker (på størrelse med fyrstikkesker) med små drops eller sjokolader i? Det hadde vi :-) Små 6-kantede esker med konfekt i. Rundt bandt vi tynt off-white silkebånd, og i dem festet vi lapper med navnet skrevet i sølv.
Gjest MrsL Skrevet 22. juni 2004 #9 Skrevet 22. juni 2004 Vi har telysglass, kjøpt på Ikea til 10 kr for 4 stk. Skrev på glassene med glasskonturmaling og tenner telysene like før vi går til bords.
camie Skrevet 23. juni 2004 #10 Skrevet 23. juni 2004 Vi har laget hjerter i rød tykk plast, vi har stanset ut et hull øverst i den ene buen på hjertet. Gjennom den skal det træs en gull-ståltråd og noen perler som festes på stetten til glassene. Navnene er skrevet på med tynn gulltusj.
Ingeborg Skrevet 23. juni 2004 #11 Skrevet 23. juni 2004 :o Hvem skal polere steinene da? Når jeg tenker meg om så har vi en hel haug med sånne polerte steiner liggende! kjøpt på div utsalg... Ikke så dum en ide kanskje... Det får godgutten gjøre sjøl, ja... Men jeg skal skrive på dem, for jeg skriver (etter sigende) penere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå