Gå til innhold

Tippoldemoren (91) fant lykken med 31-åring

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av Gullrose
AnonymBruker
Skrevet

:blink:

Skikkelig gladsak dette.

Anonymous poster hash: 25813...e56
AnonymBruker
Skrevet

Fint for dem vel! :)

Anonymous poster hash: e2eb6...bdc
Skrevet

Hvorfor ikke? Hvorfor skal ikke kvinner kunne gjøre noe menn har gjort i lang tid?

• Liker 2
Skrevet

For meg blir dette for sært...

AnonymBruker
Skrevet

Er hun rik? Ligger det mye arv og venter på han?

Anonymous poster hash: a86d7...50c

• Liker 1
Skrevet

Det må jo være noen sånne og, men merk att han sier han er dratt mot eldre kvinner generellt. Så dette er alltså en fetisj for ham. Det er ikke sånn att de var soulmates helt tilfeldig. Det er på samme måte som om noen tenner på føtter som stinker eller noe slikt.

Gjest Snuppi
Skrevet

Hva er problemet?

De er voksne mennesker begge to.

Skrevet

:haar: Beklager det er kvalmt, like kvalmt hadde det vært hvis, det hadde vært en gammel mannegris og en ung forvirret kvinne med tydelige issues.

• Liker 5
Gjest Corto Maltese
Skrevet (endret)

91 år og tippoldemor...............Må ha vært mange unge mødre i den familien........

Men jeg tenker det jeg tenker når jeg ser unge kvinner med veldig gamle menn. At hun er rik

Endret av Corto Maltese
Gjest SoccerPlayer
Skrevet

Oj :P Jaja kjærlighet er kjærlighet ;)

Gjest Eurodice
Skrevet

91 år og tippoldemor...............Må ha vært mange unge mødre i den familien........

Men jeg tenker det jeg tenker når jeg ser unge kvinner med veldig gamle menn. At hun er rik

Det behøver det nødvendigvis ikke ha vært. En dame jeg kjenner ble oldemor da hun var 54 år. Det kan godt hende hun er blitt tippoldemor nå. Barnebarnsbarnet er vel omkring 17-18 år nå.

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg lurer på hva dere som er så fordomsfri i dette tilfellet, ville synes om deres egne gamle oldemor/far, eller enslige besteforeldre for den saks skyld, fikk en så mye yngre kjæreste. :fnise:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Joda, vel og bra det. Vinn vinn situasjon for dem begge. Så hvorfor ikke. Men klarte ikke å se klippet lenger enn til tungekysset, iguana på leting etter mat dekker den beskrivelsen ganske så bra.

Anonymous poster hash: 78123...a4e
Gjest Reza08
Skrevet

For all del, de gjør ingenting galt, og kan fint være sammen. Men når en forskjell blir såpass stor, kan man undres på hvor mye de får ut av forholdet. Spesielt den yngste parten.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bryr meg ikke, men jeg har ikke alltid vært sånn. Da jeg var yngre ville jeg nok ikke likt det så godt. Man venner seg til det meste. Så lenge man ikke skader seg selv eller andre, og ellers er snill og grei, er det bare å gå for det.

Anonymous poster hash: 31f6b...afa
Gjest New_Girl
Skrevet

Veldig sært, men det fungerer tydeligvis for de, så da er det vel ikke så mye å utsette på det. De er jo begge voksne og vet forhåpentligvis hva de går til.

Gjest New_Girl
Skrevet

Ho er nok rik.

Han hadde en fetisj for eldre kvinner, så ikke nødvendigvis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...