AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #2 Skrevet 27. juni 2014 Ja, mye mer enn meg bortsett fra at han ikke bruker sminke da Anonymous poster hash: cd225...796
Gjest Blomsterert Skrevet 27. juni 2014 #3 Skrevet 27. juni 2014 Ja. Og det var fryktelig irriterende at han brukte lenger tid på bad og med klær enn meg. Han var ikke feminin,men utrolig nøye på utseendet. Har ikke truffet noen som har overgått ham. Foretrekker litt mer avslappede menn.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #4 Skrevet 27. juni 2014 Nei... Ikke "for forfengelig". Men har hatt en forfengelig eks. Han brukte like my tid på ¨å velge antrekk som jeg, og brukte mye tid foran speilet for å ordne hår osv. Brukte briller og hadde fire par + linser som han byttet på alt etter stil den dagen, og brukte også tid og penger på hygiene og hudpleie. Men det gikk jo ikke utover meg på noe vis. Så vil ikke si han var FOR forfengelig. For mye måtte jo ha vært om vi aldri kom oss avgårde pga det, eller om han nektet å besøke venner og familie etter felles avtaler pga kvise på nesa.. sånt skjedde aldri. Anonymous poster hash: 720cd...634
Gjest Regnstorm Skrevet 27. juni 2014 #5 Skrevet 27. juni 2014 De fleste jeg har hatt en så nær relasjon til har vært ganske forfengelige synes jeg, iallefall mer enn meg. Bruker alltid en eeevighet på det håret, jeg ser aldri forskjell. Står der gjerne med skoa på og nøkler i hånda, klar til å gå, mens han står på badet og flytter på hårstrå med mikroskopisk effekt. Og selvfølgelig: - Skal jeg ta på denne eller denne? *holde opp to helt like manneplagg* Gjerne flere ganger før han starter på håret...
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #6 Skrevet 27. juni 2014 Vokst opp med en slik pappa og var sammen med en mann som brukte 20 min på badet for å ordne håret... Anonymous poster hash: 84e44...bdd
Gjest Steamboat Skrevet 27. juni 2014 #8 Skrevet 27. juni 2014 (endret) Vokst opp med en slik pappa og var sammen med en mann som brukte 20 min på badet for å ordne håret... Anonymous poster hash: 84e44...bdd Pappa brukte rettetang selv om håret var max 5cm og det ikke var noe å "rett". Men man fikk visst mer ut av hårgeleen om man brukte rettetang først. Gøy når pappa sa det til kompisene som var på besøk, lite mobbet for metroseksuell far. Endret 27. juni 2014 av Steamboat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå