Gå til innhold

Hvordan slette samtale fra skype?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil slette en samtale fra skype, altså ikke all samtalehistorikk, men kun den samtalen. Jeg har søkt, men finner ikke svar. Vet noen hvordan? Vil samtalehistorikken forsvinne hvis jeg fjerner brukeren i den samtalen det gjelder og legger brukeren til igjen etterpå?

Anonymous poster hash: b8a5d...589
Videoannonse
Annonse
Gjest Ciegus
Skrevet

Etter min erfaring går det ikke an. Jeg har ofte slettet hele samtaleloggen, og likevel er samtalen der neste gang jeg logger på! Etter en del googling har jeg funnet ut at det er ganske 'normalt' ved Skype.

Så jeg følger spent med her...

AnonymBruker
Skrevet

dytt

Anonymous poster hash: b9527...90e
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner + svar.

Irrlys, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det går an dessverre.. Men dersom du logger inn på skype fra en annen pc enn den du bruker nå, så vil samtalene være vekke hvertfall!

Anonymous poster hash: fc238...143
AnonymBruker
Skrevet

Du kan ikke slette en spesifikk del av en samtale, men hvis du sletter samtalen i sin helhet fra alle enhetene du bruker så skal det være i orden.

Anonymous poster hash: 64fa7...df0

Gjest Ciegus
Skrevet

Du kan ikke slette en spesifikk del av en samtale, men hvis du sletter samtalen i sin helhet fra alle enhetene du bruker så skal det være i orden.

Anonymous poster hash: 64fa7...df0

Hvordan gjør man det da? Hos meg dukker de alltid opp igjen neste gang jeg logger på?

Skrevet

Hvis du går inn på brukere/dittbrukernavn/appdata/roaming/skype/dittbrukernavn og ¨åpner main.db-fila med notepad eller lignende skriveprogram, skal du i teorien kunne klare å finne den samtaleloggen du ønsker å fjerne.

Appdata-folderen er skjult, så du må velge å vise skjulte filer og foldere.

Som oftest kommer det masse kruseduller oppi det hele, men det skal være mulig å lese det med litt mikkmakking.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...