AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #1 Skrevet 27. juni 2014 Vi har fått 2 par blinkesko (i samme str) i bursdagsgaver til datteren vår, ingen hadde kvittering eller byttelapp. Men kan vi la det ene paret stå ubrukt i 1-2 år til de passer lillesøster? Eller har batterieffekten gått ut da? Anonymous poster hash: e731f...5bf
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #2 Skrevet 27. juni 2014 Kan du spørre etter byttelapp? Jeg sender aldri med kvittering/byttelapp med gaver, men sier i fra om at jeg har det hvis det trengs å byttes. Beklager at jeg ikke svarte på spørsmålet ditt, for det vet jeg faktisk ikke Anonymous poster hash: e7602...167
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #3 Skrevet 28. juni 2014 Vet du hvor de er kjøpt, mange butikker lar deg bytte uten byttelapp eller kvittering så lenge skoene ser ubrukte ut og de har de inne. Ellers har jeg ikke så erfaring med blinking, men vet at datterens sko fra ifjor fremdeles blinker her i huset. Men husk at barn sin føtter vokser fort, kanskje passer ikke størrelsen til lillesøster når det er sommer...Anonymous poster hash: a524d...6ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå