Gå til innhold

Vesker uten skulderstropp?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan bruker dere disse?

Jeg velger alltid "messenger" type vesker, men ser at en betydelig andel av veskene som selges er helt uten lang reim. Og lurer da på hvordan disse "fungerer".

Anonymous poster hash: 2f997...2c3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sånn ?

http://www.bagspurse.com/wp-content/uploads/2012/02/Prada.jpg

Jeg blir forferdelig sliten i armen av å bære de slik

Ja, det synes jeg ser alt for slitsomt ut. Går folk virkelig slik i virkeligheten?

Jeg har, som nevnt, kun vesker med skulderstropp og er vant til å ha hendene "fri".

Anonymous poster hash: f21db...eb5

• Liker 1
Skrevet

Ja folk går sånn. Jeg har 2 vesker som må bæres slik, og det er de veskene som blir minst brukt :(

AnonymBruker
Skrevet

Ja folk går sånn. Jeg har 2 vesker som må bæres slik, og det er de veskene som blir minst brukt :(

Skjønner jeg godt.

Synd mange fine vesker mangler skulderstropp. For å gå sånn orker jeg ikke.

Er fremdeles åpen for geniale tips om noen mot formodning skulle ha en løsning ;)

Skrevet

Jeg henger de over armen sånn som på bildet. Synes ikke det er noe stress, veskene mine er ikke så fulle/tunge.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg henger de over armen sånn som på bildet. Synes ikke det er noe stress, veskene mine er ikke så fulle/tunge.

Men selv om vesken ikke er veldig tung, må du jo uansett gå med armen låst i en unaturlig vinkel. Og den ene armen er "opptatt", så man blir litt bevegelseshemmet.

• Liker 1
Skrevet

Men selv om vesken ikke er veldig tung, må du jo uansett gå med armen låst i en unaturlig vinkel. Og den ene armen er "opptatt", så man blir litt bevegelseshemmet.

Nettopp. Veldig upraktisk om man feks er på shopping og vil se på et plagg eller ti. Da ender det stortsett med at vesken blir forlatt på gulvet eller overlatt til kjæresten :P

Å handle matvarer er enda verre. Med veske i en hånd og handlekurv i den andre.

Fin til kaffebesøk hvor den kan plasseres på en stol da :D

Skrevet

Jeg henger den bare på armen så bruker jeg armen nesten som normalt - er vant til det, så ikke noe problem. Føler ikke jeg blir så bevegelseshemmet, men om du føler du blir det er det jo bare å la være å gå med den på armen. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg henger den bare på armen så bruker jeg armen nesten som normalt - er vant til det, så ikke noe problem. Føler ikke jeg blir så bevegelseshemmet, men om du føler du blir det er det jo bare å la være å gå med den på armen. :)

Nei, det kan jeg forsikre deg om at jeg aldri kommer til p gjøre. Upraktisk og ser merkelig ut.

Jeg er meget forundret over det store antallet vesker uten skulderstropp, da jeg anser disse som totalt ubrukelige. Og så synes jeg det er synd når pene vesker faller i denne kategorien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...