AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #1 Skrevet 27. juni 2014 Hei, har en katt som spiste litt peanøtter som lå i en skål på bordet.. Det var ikke så stor mengde! Men jeg lurer på hvor farlig dette kan være? Noen som har opplevd det før? Takk for svar 😊Anonymous poster hash: ee8df...f2c
Sphynx Skrevet 27. juni 2014 #2 Skrevet 27. juni 2014 Dyr skal ikke ha salt. Men skjedd er skjedd. Pass på at dette ikke skjer igjen, bare, så tror jeg ikke det er farlig.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #3 Skrevet 27. juni 2014 Dyr skal ikke ha salt. Men skjedd er skjedd. Pass på at dette ikke skjer igjen, bare, så tror jeg ikke det er farlig. Okei, ska passe på at det ikke skjer igjen. Takk for svaret 😊Anonymous poster hash: ee8df...f2c 1
Gjest Anubiel Skrevet 27. juni 2014 #4 Skrevet 27. juni 2014 Tipper det går bra så lenge det ikke var mye. Jeg oppdaget at katten likte peanøtter da han begynte å spise de nøttene fuglene mistet fra fuglemateren ute. De er usaltede, da.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #5 Skrevet 27. juni 2014 Nøttene er i seg selv ikke farlig, men saltet er ikke bra. Det er også meget trolig saltet som gjør katten interessert. Er saltinnhold som er grunnen til at katter ikke skal ha "menneskemat" og ikke ha potetgull, popcorn osv - selv om de synes det er svært godt. De fleste ville dyr er veldig interesserte i salt, fordi fra naturens ville side får de i seg lite salt og mineraler og er programmerte til å virkelig legge i seg når de først kommer over litt salt. Men huskatter får velbalansert mineraler gjennom kosten du tilbyr og trenger ikke ekstra - det ekstra kan fort gi helseproblemer over tid. Lokk eller sett det bort neste gang. Engangstilfelle gjør nok ikke så mye. Anonymous poster hash: d1489...be5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå