Gå til innhold

Del en av to

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her. Helt utslitt. Og det har ennå ikke begynt! Dagen i går tok på! Men i dag skal vi til byfogden og gjøre unna det formelle. Etterpå skal vi ta våre foreldre og forlover ut for å spise en bedre middag. Det blir veldig bra! Eneste kjipe er at min forlover ikke kommer. Ikke i dag og ikke på søndag. Måtte få en standin. Hun fikk flyforbud. 8 mndr gravid og 4 cm åpning. Var et skikkelig slag i trynet selvom jeg egentlig ventet på det. :cry:

Men her er det fint vær. Jeg er nesten våken og gavene har begynt å strømme (og da mener jeg strømme fra steder jeg aldri hadde trodd, til og med min x-svigermor har gitt oss gave!) inn, og kirkebryllupdelen til søndag er så og si i boks. Dette blir en festelig og utrolig slitsom helg!

Ha det fint alle her inne og lykke til alle som skal gifte seg i helgen! Dette har vi ventet på så lenge! :lol:

Maggie!

- this is it -

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil bare ønske dere LYKKE til i dag, og resten av helga.

Nyt den...........

Venter spent på del 2

Gjest Jamila
Skrevet

Masse masse lykke til i helgen, Maggie!

Håper det blir fantastisk for dere begge! Gleder meg til å lese del 2 :-)

Skrevet

:D Lykke til.

Dere får sikkert en flott helg. Gleder meg også til del 2.

Klem fra Sony :P

Skrevet

Lykke til fra meg, også!! Gleder meg til å høre hvordan det gikk :D

Gjest *Perser*
Skrevet

Gratulerer så mye på forhånd!

og lykke til, dere kommr til å få kjempe fin dag :)

kos og klem

Skrevet

Fikk kribinger i magen nå jeg :D

Lykke, lykke til med alt som skal skje nå de neste dagene!!

Hell og lykke på deres vei og masse tanker for fremtiden deres!!

Skrevet

Hei igjen folkens!

Takker for lykkeønskninger.

Nå sitter vi her. Gift. Det formelle er i orden. Det gikk veldig raskt, men det var allikevel veldig koselig. Sånn egentlig.

Før vi skulle dra til byfogden ble jeg kjempestresset. Jeg er ikke noe a4 menneske, og skulle ha på hold-in strømpebukse. Stresset verre for å få på meg den, og når den var nesten på klarte jeg å drepe den. DÆVEN.. der står man. kvarter til man skal gå og har hull i strømpebuksa. Okay. greit nok. Jeg hadde kjøpt en ekstra sånn i tilfelle det skjedde. Jeg kjenner meg selv. Anyway. Kommer meg ut i bilen, setter meg ned og hører RIIIIIITSJJJ.. HELVETE.. kjolen.. glidelåsen på kjolen spjæra og jeg hadde ingen alternativer til kjole. Inn og hente en dressjakke for deretter å bare kjøre og håpe min mor kunne komme på noen bra løsninger. Det gjorde hun. En provisorisk løsning med noe som skulle vært et sjal som ble et slør funket veldig bra, samt sikkerhetsnåler. Takk for mobiltelefonen, hvem som enn oppfant den!!

Rett etter jeg var nygift var det rett inn på KappAhl og kjøpe nytt tøy. Min kjære valgte en flott skjorte og jeg fant en svart bukse. Deretter bar det avgårde til middag med foreldre og forlover (den ene som er igjen! :lol: ). Og deretter gikk turen hjem for å åpne de gavene vi hadde fått. Ingen å bytte så langt, til tross for at vi fikk en brødrister! *hehe* Vår som vi hadde var hvit, men vi vil ha stålfinish på kjøkkenet.

Nå skriver jeg så masse feil at jeg sikkert bør få sovet litt! Kommer tilbake med del to på mandagen tenker jeg. Nå skal jeg bare nyte å være FRU!!!! :lol:

DAI (den andre impliserte) hilser alle her inne! Han er også lykkelig!

FRU Maggie!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...