Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Steamboat
Skrevet (endret)

Som overskriften sier ser jeg kjekkere ut enn jeg er. Er helt vanlig mann, men blir nærmest tatt for å være brad pitt. Problemet mitt er at jeg ikke helt vet hva jeg skal svare når folk kommenterer det.

Umulig å ha jentevenner uten at de enten blir forelsket eller kjæresten tror hun er forelsket i meg.

Også vanskelig å bli tatt seriøst på jobben når jentene ikke gjør annet enn å fnise.

Hva gjør egentlig dere andre som sliter med problemet og ikke synes slike innlegg er utrolig kleine.

Endret av Steamboat
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Picture or it didn't happen! :strix:

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ofte jordnære menn som ikke vet de er kjekke bare blir insane mye kjekkere og tiltrekkende pga holdningen. Hehe. Jeg fniser ikke rundt kjekke menn da. Haha, det hadde tatt seg ut :)

Tenker at du har nok en flott personlighet i tillegg til at du ikke er vond å se på :)

Hva du skal gjøre...?

Hmmm. Overse det? Eller spør i en lystig tone "får jeg også bli med på spøken?", osv..

Anonymous poster hash: 35095...3bf

• Liker 3
Skrevet

Du svarer "takk" når noen gir deg komplimenter, og for øvrig prøver du å tenke minst mulig på utseendet ditt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes ofte jordnære menn som ikke vet de er kjekke bare blir insane mye kjekkere og tiltrekkende pga holdningen. Hehe. Jeg fniser ikke rundt kjekke menn da. Haha, det hadde tatt seg ut :)

Tenker at du har nok en flott personlighet i tillegg til at du ikke er vond å se på :)

Hva du skal gjøre...?

Hmmm. Overse det? Eller spør i en lystig tone "får jeg også bli med på spøken?", osv..

Veldig enig! Kjekke menn som ikke vet de er kjekke er så mye bedre enn kjekke menn som vet de er kjekke. 😍

• Liker 1
Skrevet

Veldig enig! Kjekke menn som ikke vet de er kjekke er så mye bedre enn kjekke menn som vet de er kjekke.

Enig!:-)

Det kan faktisk være ekstra tiltrekkende!:-)

Gjest Badebuksa
Skrevet

Picture or it didn't happen! :strix:

Og på norsk betyr det..?
AnonymBruker
Skrevet

Og på norsk betyr det..?

At man vil se bildebevis, ellers tror man ikke på det.

Typisk: "Jeg ligner så på Angelina Jolie at alle hele tiden tror at jeg ER henne."

Det tror jeg ikke før jeg får se det - er vel set norske svaret på slikt.

Anonymous poster hash: 3220c...4b9

• Liker 4
Gjest Blomsterert
Skrevet

Skjønner du føler du ikke blir sett for annet enn utseendet,og det kan vel bli både flaut og vanskelig. Neste gang får du si: mener du jeg likner på han gamlingen? (men han er kjekk da :-)

Ellers får du bare overse fnisete jenter. Det fins damer der ute som ser forbi utseendet. Eller tar det som en bonus bare :-)

Jenter i flokk(!)kan bli litt barnslige iblant.

Skrevet

Jeg skjønner litt hva du mener, da det er en fyr på arbeidsplassen min som jeg nesten synes litt synd på, for alle er så oppmerksom på hvor overmenneskelig pen han er!:) Og han er en hyggelig, jordnær, smart og høflig gutt i tillegg, en ordentlig drømmetype av det stereotypiske slaget.

Har vel ikke så mange råd å komme med, annet enn å fortsette å være blid og hyggelig, ikke la det gå deg til hodet, og fortsatt fokusere på å være en trivelig person.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner litt hva du mener, da det er en fyr på arbeidsplassen min som jeg nesten synes litt synd på, for alle er så oppmerksom på hvor overmenneskelig pen han er!:) Og han er en hyggelig, jordnær, smart og høflig gutt i tillegg, en ordentlig drømmetype av det stereotypiske slaget.

Har vel ikke så mange råd å komme med, annet enn å fortsette å være blid og hyggelig, ikke la det gå deg til hodet, og fortsatt fokusere på å være en trivelig person.

Er han singel? :sjenert:

Anonymous poster hash: 1af5b...4fb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner veldig godt hva du mener!!

Har det på akkurat den samme måten selv.

Få ei jente som venn har jeg kuttet helt ut pga. de er til slutt bare ute etter en ting.

På jobben går det sååå på skinner fordi det virker som at alt jeg sier blir lov. Det er ikke noe motstand blant de kvinnene (fire) jeg jobber sammen. Alle har også forsøkt seg på meg...

De nærmeste jentevennene jeg hadde ble også forelsket i meg.

Jeg er ikke innbilsk eller føler meg som noen hunk, men skjønner at jeg er godt over snittet.

Det er faktisk så plagsomt at jeg heller velger å holde meg hjemme viss kompisene velger å dra ut på byen i helgene...

Meldingsboksen min på FB er også full av meldinger fra damer som skal flørte.

Jeg er snart 40 år og fruen er dritt lei av alle de siklende og smilende damene når vi er ute for å kose oss...

Så ja!!! Jeg skjønner hva du mener!!

Anonymous poster hash: f2e0e...a61

• Liker 1
Skrevet

Er han singel? :sjenert:

Anonymous poster hash: 1af5b...4fb

Sorry, han er lykkelig kjæreste til en søt jente!;)

Skrevet

Jeg synes det er et minus om mannen er for kjekk. Da må han være ekstra flink hjemme i hvert fall.

Gjest Steamboat
Skrevet

Jeg synes ofte jordnære menn som ikke vet de er kjekke bare blir insane mye kjekkere og tiltre

Synes det som oftest er omvendt, de som er beskjedne har som regel all grunn til å være det.

AnonymBruker
Skrevet

Åh jeg er så dritkjekk og så har jeg så lang kuk og så er jeg så god i senga at jenter blir forelska bare de ser skyggen min.

Og så er jeg tilgjengelig på PM.

Anonymous poster hash: 03720...885
  • Liker 3
Gjest Steamboat
Skrevet

Åh jeg er så dritkjekk og så har jeg så lang kuk og så er jeg så god i senga at jenter blir forelska bare de ser skyggen min.

Og så er jeg tilgjengelig på PM.

Anonymous poster hash: 03720...885

Er jo nettopp derfor jeg ikke poster bilde, for å slippe PMer fra folk som synes jeg er så "fornuftig" og "morsom", kan jo ikke si at de bare tar kontakt pga bildene.

Skrevet

Hva mener du egentlig når du skriver at du "ser kjekkere ut enn du er"? Er du penere på utsiden enn innsiden eller noe sånt? Eller har du et skimmer av kjekkhet som blir til en vanlig mann når man ser nøyere etter? Det var en litt rar setning for meg :vetikke:

• Liker 1
Gjest Steamboat
Skrevet

Hva mener du egentlig når du skriver at du "ser kjekkere ut enn du er"? Er du penere på utsiden enn innsiden eller noe sånt? Eller har du et skimmer av kjekkhet som blir til en vanlig mann når man ser nøyere etter? Det var en litt rar setning for meg :vetikke:

Hils filosofen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...