AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #1 Skrevet 27. juni 2014 I starten av tenårene utviklet jeg psykisk sykdom, og har slitt i mange år med angst, depresjoner osv. Samtidig har jeg vært kjæreste med en sterk og fantastisk person som har hjulpet meg gjennom dette og støttet meg gjennom den verste tiden. Vi er i hver vår ende av 20-årene og har vært sammen i over 5 år. Jeg har nå kommet til et veiskille i livet. Skolegangen min er fullført, selvtilliten og psyken er på topp og jeg har aldri følt meg så bra som nå. Greia er at nå føler jeg at jeg kun har to valg i livet. 1. Flytte fra mitt hjemsted og 20 mil til dit min kjære bor på et lite sted. Jeg får meg jobb der, forhåpentligvis venner (har vanskelig for å knytte meg til personer så det blir vanskelig) og etterhvert får vi barn og roer oss. 2. Oppleve den ungdomstiden jeg aldri fikk muligheten til å oppleve. Jeg har alltid vært en litt utagerende og vill person og føler jeg har så mye energi og ting jeg vil gjøre før jeg blir "husmor". Jeg vil da sette forholdet i pause og håpe på at jeg har noe å komme tilbake til etter mine krumspring. Jeg er redd for å miste min kjære om jeg sette forholdet på vent, men samtidig er jeg redd for at forholdet ryker fordi jeg ikke får gjort mine krumspring og dermed går urolig hjemme og drømmer om alt jeg ikke har fått gjøre. Kloke reflekterte råd mottas med takk for mitt hode er bare surr for øyeblikket. Anonymous poster hash: 535a7...9d8
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #2 Skrevet 27. juni 2014 Stakkars mann! Han har støttet deg i alle disse årene, og nå som du har det helt topp, skal han settes på vent? Om du behandler mennesker på den måten kommer du ikke til å ha det så topp om en stund.Anonymous poster hash: d74b7...9ba 7
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #3 Skrevet 27. juni 2014 Hva mener du med krumspring?Anonymous poster hash: dfbfa...6e7 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #4 Skrevet 27. juni 2014 Fy fa**.... Sette noen "på vent" som har støttet deg i alle disse årene, så du kan ha dine krumspring? Hva med de årene han har ofret for deg, som han også kunne ha nytt livet? Dette er en tankegang som virkelig satt meg helt ut. Hva med å gi av deg selv nå, tilbake til han som har gitt av seg selv og hjulpet deg i alle disse årene? Nå som du har overskudd burde du heller ha ofret litt for han. Jeg håper av hele mitt hjerte at han finner noen som er bedre en dette. Anonymous poster hash: 18bf6...bba 4
Serenity_ Skrevet 27. juni 2014 #5 Skrevet 27. juni 2014 Man kan ha det gøy sammen med noen også. Det er fullt mulig å dra på eventyr med en partner, oppleve verden og bli kjent med folk. Om krumspring betyr å ligge rundt og gjøre som du vil, så er du ikke god nok for kjæresten din, som har støttet deg og valgt deg hver eneste dag når det stormet som verst. Han fortjener noen som satser på han 100% 5
Lou Salome Skrevet 27. juni 2014 #6 Skrevet 27. juni 2014 Nummer 1) er en særdeles dårlig idé. Du ønsker ikke dette, du er for ung, og i motsetning til det de andre skriver her, mener jeg du skylder ham ingen ting, det vil si: du skylder ham å behandle ham ok og ryddig. Men du er på ingen måte forpliktet til å flytte noe sted, bli 'husmor' og få barn med tenåringskjæresten din. Han er voksen, og ingen har tvunget ham til noe som helst. Nummer 2) er også en dårlig ide. Han kommer aldri i verden til å godta å være på 'pause' hvis krumspring betyr andre menn. Og det bør han ikke godta heller. Hva med nummer 3), hvis 'krumspring' betyr ny jobb, nye venner, ny by, nye interesser, kan ikke han flytte med deg og delta i dette livet sammen med deg? Nummer 4): gjør det slutt på en ordentlug, voksen og ryddig måte. Lev det livet du ønsker. 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #7 Skrevet 27. juni 2014 Jeg synes du skal holde deg til han du har, gi blaffen i følelsen for å måtte feste osv, det går over. Og gjør det ikke det, så ignorerer du det bare. Nå er det din tur til å stille opp og være der Anonymous poster hash: 4ba85...222 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #8 Skrevet 27. juni 2014 Jeg går for nummer #3 Slå opp, han fortjener bedre. Anonymous poster hash: 70ebe...422 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #9 Skrevet 27. juni 2014 Stakkars mann. Aner du hvor strevsomt og krevende det er å være krykke for en psyksk syk person? Han har ofret mye for deg, og du svarer med å behandle ham som dritt. Om krumspring betyr å knulle rundt, så gjør ham en tjeneste og dump ham. Han fortjener bedre. Krumspring som å reise rundt i verden kan du fint ta typen din med på. Anonymous poster hash: 61c31...166
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå