Gå til innhold

Tenk om jeg fryser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke noen jakke eller sjal, tenk om det ikke blir kokvarmt likevel 3. juli :-? Hadde planlagt tropesommer jeg, men det ser ikke saa lyst ut med det forste....noen som vet hvor man kan faa tak i en pen, hvit cardigan/liten jakke? Trenger ikke vaere fra brudebutikk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Benetton pleier vel å ha slikt? Ellers er vel små jakker med 3/4-lange ermer veldig på mote nå, så du kan sikkert finne en sånn i mange butikker, f.eks Oasis, H&M og de andre kjedene. Eller hva med sjal fra f.eks Tie Rack? Ellers kanskje du kan sy et sjal med billig stoff fra f.eks Rainbow Fashion på Grønland.

Jeg er også en frysepinn og må nok ha en liten jakke i bakhånd på den store dagen... :wink:

Skrevet

Popelka: Godt mulig det er varmere hjemme i Norgen enn hva det har vaert her i de siste dagene. Men i dag er det sol. Jeg kan jo sende deg vaerrapport naar jeg er hjemme igjen.

Skrevet

Jeg fant den mest fantastiske lille hvite juksepels bolero jakke på mitt skattekammer i Trondheimsveien!!!!

Skrevet

Jeg kommer hjem til Norge paa loerdag. Hvis det ikke blir veldig varmt innen tirsdag saa blir det ut paa leting....skal proeve Benetton, Oasis ++ - takk for tips!

Det er en veldig fin jakke paa Monsoon, men den var litt dyr :-?

God tur hjem, Lunacia!

Skrevet
Jeg fant den mest fantastiske lille hvite juksepels bolero jakke på mitt skattekammer i Trondheimsveien!!!!

Takk for tips - notert!

Skrevet

Jeg giftet meg på lørdag, og da var det som kjent ikke så veldig bra vær i Oslo. Lave temperaturer og litt regn i luften. Kjolen min hadde bare stropper over skuldrene, og jeg er normalt en frysepinn. Men tro meg, jeg frøs ikke i det hele tatt!! Når man er så oppspilt som man er på en slik dag, blir man automatisk varmere i kroppen. Og en annen ting - det er vel kanskje litt begrenset hvor mye man trenger å være ute, hvis man har innendørs vielse og skal ha festen innendørs.

Skrevet

Jeg hadde frosset ihjel om det ikke var for min lille jakke!Oppspilt eller ikke.

Skrevet

Finnes mange billige tynne skjerf i forskjellige farger flere steder. Dette er jo også en idè.

Skrevet

Jeg skal ha langt sloer, saa skjerf/sjal er egentlig uaktuelt. Tror det blir litt mye!

Skrevet

Du får tulle rundt deg sløret, Popelka. ;)

(Åh, så uvant med norsk tastatur!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...