Gå til innhold

Kan datastolen min være grunnen til at jeg er så trøtt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det lukter rett og slett dritt av stolen min. Jeg kjenner lukta fra over en meters avstand, og om jeg holder nesa inntil sete og puster inn så blir jeg svimmel av stanken. Har vært fryktelig trøtt og slapp i det siste, og det sammenfaller med når jeg begynte å merke at stolen stinker. Kan det være mugg i stolsetet som gjør meg så trøtt?

Anonymous poster hash: af9bb...f66
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj. Om stolen stinker, skaff deg en ny en!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Æsj. Om stolen stinker, skaff deg en ny en!

H*n driter ikke penger.

Endret av YoyoMa
Skrevet

Jeg driter ikke penger.

Neivel 'anonym-bruker', men det er mange nesten ubrukte stoler som gies bort på finn!

AnonymBruker
Skrevet

Neivel 'anonym-bruker', men det er mange nesten ubrukte stoler som gies bort på finn!

Det jeg er redd for er rompebakterier osv. Så tør ikke kjøpe brukt...

Anonymous poster hash: af9bb...f66

Skrevet

H*n driter ikke penger.

Det hjelper ikke å endre innlegget ditt når jeg siterte det. Har man først glemt å huke av anonymbruker knappen, så må man liksågodt stå fram som redd for rompebakterier.

• Liker 2
Skrevet

Det hjelper ikke å endre innlegget ditt når jeg siterte det. Har man først glemt å huke av anonymbruker knappen, så må man liksågodt stå fram som redd for rompebakterier.

Jeg endret ingenting. Du Endret sitatet til å være meg istedenfor AnonymBruker. Du er rapportert.

Skrevet

Jeg endret ingenting. Du Endret sitatet til å være meg istedenfor AnonymBruker. Du er rapportert.

Eh, nei?

• Liker 1
Skrevet

Haha. What now?

:fnise:

Skrevet (endret)

--

Endret av YoyoMa
Skrevet

Haha. What now?

:fnise:

Bare glem det. Har du noen gang kjøpt brukt stol fra Finn.no? Er rimelig blakk og trenger noe som ikke stinker så innihelvetes

Skrevet

Bare glem det. Har du noen gang kjøpt brukt stol fra Finn.no? Er rimelig blakk og trenger noe som ikke stinker så innihelvetes

Jeg er en ivrig gjenbruker og kjøper stadig ting fra Finn.no

Bare å ta deg en titt på 'Gis bort', så kan du være riktig heldig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...