AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #1 Skrevet 27. juni 2014 Hadde dere kunne vært sammen med en mann som var veldig flink på kjøkkenet, flink å være med på husarbeid, skifter jevnlig på senga og tar klesvasken som en lek. Flink til å jakte og har ett godt humør og er morsom å være sammen med og ikke er en langsint type, MEN han er ikke pen å se på. In the long run så teller jo oppførselen mest og hvordan man tar del i husarbeid og andre oppgaver. Nyttee ikke å være slask selv om man er pen. Hva syns dere?Anonymous poster hash: d0f48...868
Gjest New_Girl Skrevet 27. juni 2014 #2 Skrevet 27. juni 2014 Hvis jeg ikke syns han er attraktiv så vil jeg ikke være sammen med han. Men det kan jo hende at hans gode egenskaper gjør han mer attraktiv.
Dina86 Skrevet 27. juni 2014 #3 Skrevet 27. juni 2014 Er han veldig stygg da? Trenger jo ikke være modellpen, hvordan han behandler meg og hva han gjør er viktigst
Thorn Skrevet 27. juni 2014 #4 Skrevet 27. juni 2014 Spiller ingen rolle om han er mindre pen rent objektivt sett, så lenge jeg syns han er fin som en totalpakke. Og så har jo folk man er interessert i en tendens til å se bedre ut, så det hadde nok ikke vært noe problem (Men klasvasken er mitt domene! )
Purple Diamond Skrevet 27. juni 2014 #6 Skrevet 27. juni 2014 Det er jo hele pakken som teller, som en over her sier. Jeg må finne deg attraktiv også. Du virker som en veldig flott mann, stort pluss at du bidrar med vasking osv 😄
Gjest Hedra Skrevet 27. juni 2014 #7 Skrevet 27. juni 2014 Utseende betyr ingenting så lenge de indre kvalitetene er der og han er renslig og sånn. Jeg kan ihvertfall ikke tenke meg noe ytre som ville stått iveien for meg.....tja kanskje voldsom overvekt...type 150 kg +.. Vil gjerne ha et aktivt og lekent sexliv og en mann som lever normalt lenge
Puny Skrevet 27. juni 2014 #8 Skrevet 27. juni 2014 Stygg er jo øyet som ser da... Personlig liker jeg å være 'den pene' i forholdet, det sagt, så kunne jeg jo ikke vært sammen med en jeg ikke var tiltrukket av...
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #9 Skrevet 27. juni 2014 Ingen av tingene du nevner er veldig viktige for meg. Jeg ville valgt en mann jeg var tiltrukket av og som fungerte godt som min partner selv om han ikke var flink med husarbeid, alltid. Husarbeid er en trivialitet og hvem som helst kan ordne det. Er det for lite tid får vi en hushjelp. Det er ikke noe grunnlag for valg av partner. Det som teller er at han er en selvsikker fyr, som fungerer som en bra motpart for meg. Som regel mer analytisk anlagt da jeg er er mer kreativ, utadvendt ettersom jeg er innadvendt, aktiv, deler min humor, veldig seksuell og fysisk, sosialt intelligent. Jeg har datet flere menn som ikke er klassisk kjekke men de har andre ting å slå i bordet med enn "flink med husarbeid". Anonymous poster hash: 9a2a8...514
Sandie Skrevet 27. juni 2014 #10 Skrevet 27. juni 2014 Alt det du nevner er et pluss (utenom jakt, jeg kunne aldri vært sammen med noen som driver med det). Jeg hadde aldri orket å bo sammen med en gris som ikke vil eller klarer å gjøre noe hjemme i huset uansett hvor kjekk han var utseendemessig. Men på den annen side:uten fysisk tiltrekning hadde jeg ikke kunnet hatt et forhold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå