Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker dere om en mann på 30 år uten kjæreste?

Jeg vurderer å slå opp med kjæresten, men jeg begynner å få seriøs angst for å tre inn et nytt tiår med bare ben... Jeg har alltid sett for meg at en 30-åring skal ha et par barn og hus og hytte og alt det der. Ja, jeg har en bra jobb og hus og slik, men føler at jeg mangler den store kjærligheten!

Anonymous poster hash: 1fdb9...d16
Videoannonse
Annonse
Gjest Heartbeat
Skrevet

Er jo mange 30 åringer som er single, ikke noe rart med det

Gjest Hedra
Skrevet

Poenget med hus, barn og familielykke er vel nettopp lykken ?!.

Vi har, så vidt vidt vi vet bare dette livet og du skylder deg selv og fylle det med gode ting, ikke holde på noe som trekker deg ned.

Den rette finnes der ute. Jeg fant min godt etter jeg fylte 30 og er lykkelig over at jeg ikke tok til takke med noe annet

• Liker 1
Skrevet

Tenker rett og slett ingenting spesielt.

Skrevet

Er det problem da? Mange single 30 åringer rundt om, ikke noe å heve øyebryna for.
Må da være bedre å være singel og happy enn å leve i et ulykkelig forhold?

Skrevet

Jeg tenker ingenting spesielt (eller negativt) om kvinner eller menn som er 30 år og single.

Skrevet

Helt normalt. Er selv 33 og de fleste av mine barndomsvenner som jeg fortsatt har jevnlig kontakt med er også single. Har også jevnaldrende kollegaer og tidligere studiekamerater som er single.

Skrevet

Jeg tenker at man uansett alder ikke skal forbli i et forhold som ikke gjør en lykkelig. Jeg tok en lignende beslutning for en tid tilbake og angrer ikke :)

Er mange som er interessert i å treffe en hyggelig mann på 30, tror jeg. Så du trenger sikkert ikke forbli singel så lenge. Med mindre det er det du ønsker å være da ;)

Skrevet

Hei! Synst ikke det er det minste rart med en på 30 år uten dame. Kjæresten min va 32 når jeg møtte han, og da hadde han ikke hatt kjæreste på et par år. Synst det var supert jeg :)

Skrevet

Poenget med hus, barn og familielykke er vel nettopp lykken ?!.

Vi har, så vidt vidt vi vet bare dette livet og du skylder deg selv og fylle det med gode ting, ikke holde på noe som trekker deg ned.

Den rette finnes der ute. Jeg fant min godt etter jeg fylte 30 og er lykkelig over at jeg ikke tok til takke med noe annet

Godt skrevet og enig med denne...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...