AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #1 Skrevet 27. juni 2014 Ja, det går faktisk an! Han er alt for snill, han gjør ALT for meg! Kjøper alt til meg, betaler alltid, lager mat, rydder hjemme hos meg, vasker opp, masserer meg om jeg bare rynker på nesa ved en bevegelse, fyller bensin på bilen min. Alt dette uten at jeg i det hele tatt spørr eller noe som helst. Han bare nekter meg å lage mat, å betale noe.. og alt Det blir litt mye, jeg er selvstendig av meg, vi har vært sammen i over et år, men dette klarer jeg aldri å bli vant til! Er det noe jeg kan si til han? Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal si, klart det er fantastisk å være meg, men jeg har ikke samvittighet til dette, jeg..Anonymous poster hash: 86c73...3a9
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #2 Skrevet 27. juni 2014 Forstår at det kan bli litt mye, men du er heldig. Anonymous poster hash: e0fbf...107
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #3 Skrevet 27. juni 2014 Ikke samvittighet til det, men bare latt han holde på i ett år. Yeah right.. Anonymous poster hash: 0838e...d1f
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #4 Skrevet 27. juni 2014 Dump han og finn en annen som er akkurat passe slem. Anonymous poster hash: a2846...213
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #5 Skrevet 27. juni 2014 Ikke samvittighet til det, men bare latt han holde på i ett år. Yeah right..Anonymous poster hash: 0838e...d1f Hørt om kjærlighet? Har du prøvd å elske noen før? For jeg elsker denne mannen, det er derfor jeg er sammen med han, dette er ikke en vil-dumpe-tråd. Anonymous poster hash: 86c73...3a9 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 27. juni 2014 #6 Skrevet 27. juni 2014 Si du får dårlig samvittighet når han gjør alt for deg. 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 27. juni 2014 #7 Skrevet 27. juni 2014 Høres som tidenes drømmemann siden han vasker OG lager middag , men skjønner du får dårlig samvittighet av det andre 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #8 Skrevet 27. juni 2014 Høres ut som hvordan jeg er med min kjæreste, bare at jeg er dame.. Han er nok heller ikke vant til det og det blir nok kjedelig, selv om han sier at han føler seg så heldig og at han er bortskjemt. Det er første gang jeg har opplevd å virkelig elske en mann og av natur er jeg en giver. Du er heldig, men dersom du føler at det blir for mye. Ta kontrollen selv. Si du har lyst å gjøre noe fint for han. I dag vil jeg lage middag til deg, jeg betaler i dag.. Etc etc.Anonymous poster hash: 07674...7d5
Gjest brutal_mann Skrevet 27. juni 2014 #9 Skrevet 27. juni 2014 Si til ham: Av og til har jeg lyst å gjøre noe for deg. Du er den mest fantastiske mann jeg vet om, jeg trenger å få gjort noe for deg for å få vist deg hva du betyr for meg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå