Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner jeg er så sur. Har virkelig prøvd å tenke på noe annet de siste ukene, etter at jeg fant ut hva hun holdt på med bak min rygg. Har veldig lyst til å hevne meg, men vet det er ikke noe vits i for hun vil aldri forstå hva hun har gjort galt. Ikke nytter det å snakke med henne heller, har prøvd og det ble bare fjortissvar tilbake.

Noen gode forslag til hvordan jeg kan seile båten vekk fra den duste venninnen og bli fornøyd med mitt liv uten den falske heksen rundt meg? Aaaarrrgh! Jeg er sååå suuuuuuur! Og det er ikke vits i å fortelle hva hun har gjort, det er bare så utrolig falskt og kjipt og jeg ønsker bare å få høre at alt har gått til helvete for henne. Aldri om jeg kommer til å stole på henne mer.

Jeg måtte bare få det ut... :sjenert:

Anonymous poster hash: f4b33...305
Videoannonse
Annonse
Gjest miss_sara
Skrevet

Be henne holde seg unna deg?

AnonymBruker
Skrevet

Be henne holde seg unna deg?

Det har jeg gjort, og hun springer helt sikkert til noen andre mer eller mindre bekjente og snakker om hvor dramatisk jeg er. At hun selv har drevet med løgner bak ryggen min i en årrekke er vist ikke noe å diskutere. Fra en måneds tid siden har det derfor vært null kontakt og jeg kuttet all kontakt når jeg fant ut av dette.

Det verste er den enorme følelsen av svik.

Gjest miss_sara
Skrevet

Det har jeg gjort, og hun springer helt sikkert til noen andre mer eller mindre bekjente og snakker om hvor dramatisk jeg er. At hun selv har drevet med løgner bak ryggen min i en årrekke er vist ikke noe å diskutere. Fra en måneds tid siden har det derfor vært null kontakt og jeg kuttet all kontakt når jeg fant ut av dette.

Det verste er den enorme følelsen av svik.

Huff, har hatt noen slike tilfeller tidligere med en venninne og det eneste en kan gjøre er å ignorere henne helt til det dabber av. Først ville jeg vel prøvd å snakke med henne, men er hun helt umulig funker jo ikke det. Skjønner at du har følelsen av svik, men bare tenk at hun ikke er verdt å tenke på. Hun har tydeligvis gjort noe skikkelig slemt mot deg og er en venninne, som du ikke burde tenke på eller omgås med.

AnonymBruker
Skrevet

Huff, har hatt noen slike tilfeller tidligere med en venninne og det eneste en kan gjøre er å ignorere henne helt til det dabber av. Først ville jeg vel prøvd å snakke med henne, men er hun helt umulig funker jo ikke det. Skjønner at du har følelsen av svik, men bare tenk at hun ikke er verdt å tenke på. Hun har tydeligvis gjort noe skikkelig slemt mot deg og er en venninne, som du ikke burde tenke på eller omgås med.

Jeg bare lurer på hvordan jeg skal legge dette bak med. Noe av det er så grovt at jeg blir skikkelig sinna bare jeg ser noe som kan minne om henne, navnet hennes, eller hva hun har gjort.

Skrevet

Jeg har også opplevd et veldig stort svik fra to (eks)venninner, de samarbeidet.

Det sviket var så stort at jeg sluttet på skolen pga. av det, gikk på vgs.

Slettet tlf. nummer. Tok ingen kontakt.

Året etter flyttet jeg til en annen by.

Du må bare la være å ha noen som helst kontakt. Det tar tid å komme over noe sånt, og legge det bak seg. Jeg tror jeg brukte omtrent 2-3år faktisk.

Har fremdeles ingen kontakt med dem. En av den har sagt unnskyld, den andre ikke. Det er nå 11 år siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...