Gjest Citronella Skrevet 27. juni 2014 #1 Skrevet 27. juni 2014 (endret) Kan vi tulle, fjase og mer til her? Og om man graver mer i dype lag, så er det også veldig hyggelig. Kort om Citronella: Sosial, men ikke alltid. Tror jeg er morsom. Grublegruble. Eksistensielle spørsmål. Det er lite rom for å både gruble & tøyse her på KG... Endret 27. juni 2014 av Citronella
Gjest Citronella Skrevet 27. juni 2014 #2 Skrevet 27. juni 2014 Kan vi tulle, fjase og mer til her? Og om man graver mer i dype lag, så er det også veldig hyggelig. Kort om Citronella: Sosial, men ikke alltid. Tror jeg er morsom. Grublegruble. Eksistensielle spørsmål. Det er lite rom for å både gruble & tøyse her på KG... Ingen?
Gjest Citronella Skrevet 27. juni 2014 #3 Skrevet 27. juni 2014 Det må da finnes mennesker her inne som både liker Nirvana og Nietzsche.
Cordelia Skrevet 27. juni 2014 #4 Skrevet 27. juni 2014 Skulle kommet med noe fjaseri, men hjernen har gått i lav batteri modus. Sorry!
Gjest Citronella Skrevet 27. juni 2014 #5 Skrevet 27. juni 2014 Skulle kommet med noe fjaseri, men hjernen har gått i lav batteri modus. Sorry! Hola. Buffy?
Cordelia Skrevet 27. juni 2014 #6 Skrevet 27. juni 2014 Hola. Buffy? Bueno! Nei, "Not a suitable job for a woman".
Cordelia Skrevet 27. juni 2014 #8 Skrevet 27. juni 2014 Bueno! Nei, "Not a suitable job for a woman". Rettelse "an unsuitable job for a woman". Jeg er ganske sikker på at månen er en ost.. Jeg heller mot at den er av kråkesølv.
Claptrap Skrevet 27. juni 2014 #9 Skrevet 27. juni 2014 Jeg heller mot at den er av kråkesølv. Men, det blir jo halvmåne fordi den blir spist opp?
Gjest Citronella Skrevet 27. juni 2014 #10 Skrevet 27. juni 2014 Jeg er ganske sikker på at månen er en ost.. Månen er utforsket og funnet. Den har stille hav og vice verca. Men hadde den vært en ost, så skulle jeg ønsket den var en kraftig blåmugg! Rettelse "an unsuitable job for a woman". Jeg heller mot at den er av kråkesølv. Kråkesølv. Vakkert. Nydelig musikk.
Cordelia Skrevet 27. juni 2014 #11 Skrevet 27. juni 2014 (endret) Men, det blir jo halvmåne fordi den blir spist opp? Nei, det er bare mannen i månen som trekker for gardinet. Månen er utforsket og funnet. Den har stille hav og vice verca. Men hadde den vært en ost, så skulle jeg ønsket den var en kraftig blåmugg! Kråkesølv. Vakkert. Nydelig musikk. Har ikke fått rotet meg til å høre på de enda. En ting til på "things to to" lista. Endret 27. juni 2014 av Cordelia
Gjest Citronella Skrevet 27. juni 2014 #12 Skrevet 27. juni 2014 Nei, det er bare mannen i månen som trekker for gardinet. Har ikke fått rotet meg til å høre på de enda. En ting til på "things to to" lista. Hør. Og ha en syndig/nydelig lørdag. 1
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 27. juni 2014 #13 Skrevet 27. juni 2014 (endret) Cola er godt cola er toppen colaen er kald og det kjenner jeg i kroppen cola som smiler hver dag til meg cola i hjertet er best synes jeg. Usikker på om jeg skulle skrive hjertet eller munnen... Originallåten har jo ordet hjertet her jeg har brukt det.. Men når man smaker på colaen er det jo aller best. Endret 27. juni 2014 av Spirrevirrevipp
Testosteron Skrevet 28. juni 2014 #14 Skrevet 28. juni 2014 Jeg er ganske sikker på at månen er en ost.. Hvem er dama på bildet ditt?
Gjest Silverstream Skrevet 28. juni 2014 #15 Skrevet 28. juni 2014 Cola er godt cola er toppen colaen er kald og det kjenner jeg i kroppen cola som smiler hver dag til meg cola i hjertet er best synes jeg. Usikker på om jeg skulle skrive hjertet eller munnen... Originallåten har jo ordet hjertet her jeg har brukt det.. Men når man smaker på colaen er det jo aller best. Hvis du bytter til Pepsi Max så er jeg enig! Forøvrig fant jeg ut her om dagen at Coca Cola ikke har navnet mitt på brusflaskene
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 28. juni 2014 #16 Skrevet 28. juni 2014 Hvis du bytter til Pepsi Max så er jeg enig! Forøvrig fant jeg ut her om dagen at Coca Cola ikke har navnet mitt på brusflaskene Kjipt det.. Det er lenge siden jeg har sett mitt der.
Gjest M1A Skrevet 30. juni 2014 #20 Skrevet 30. juni 2014 Kjipt det.. Det er lenge siden jeg har sett mitt der. En kollega fant mitt navn på colaflaske, og kjøpte den til meg. Hyggelig :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå