Gå til innhold

Hvor kjøpe billig Helly Hansen seiljakke i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

Vurderer å kjøpe den populære jakka alle fjortisene går med, til min kjære lillesøsters bursdag. Har googlet litt, og ser at den ligger på 1300,- på XXL, mens de har hatt den inne til 999,- på Coop. Noen som vet om de fortsatt selger disse på Coop eller om det er et gammelt kampanjetilbud? Eventuelt noen som vet hvor man kan få kjøpt en slik jakke til en rimelig pris andre plasser i Oslo? Vil gjerne få kjøpt den så billig som mulig, da jeg er student og ikke har all verden å rutte med. Jakka må kjøpes i morgen, da bursdagen feires på lørdag :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også tenkt på dette. Noen som vet om et slikt sted i Oslo? Følger...

Selger den til 2000 på Aker Brygge. Der er det ikke billig..

Skrevet

Jeg har også tenkt på dette. Noen som vet om et slikt sted i Oslo? Følger...

Selger den til 2000 på Aker Brygge. Der er det ikke billig..

Ja, ser den ligger på 2000,- de aller fleste plasser, og det blir for dyrt for meg. Lurer på om jeg skal dra innom Coop Hypermarked senere i dag og sjekke om de fortsatt har jakka til 999,- der. Det er jo absolutt en overkommelig pris i såfall :)

Skrevet

Coop Hypermarked på Øker'n. Tbanen går rett dit.

Eller på butikken til HH i Bogstadveien...

AnonymBruker
Skrevet

Hva heter modellen?

Anonymous poster hash: ba68c...a88
Skrevet

Coop Hypermarked på Øker'n. Tbanen går rett dit.

Eller på butikken til HH i Bogstadveien...

Takk for svar. Da går turen dit i dag :)

Hva heter modellen?

Anonymous poster hash: ba68c...a88

Den til 999,- på Coop heter Risør, mens den til 1299,- på XXL heter Seaside Jacket. Ser de har jakker til 2000,- og oppover i andre modeller, men ser ikke helt den store ulikheten på noen av jakkene, så går for den billigste :P

• Liker 1
Skrevet

Ja, ser den ligger på 2000,- de aller fleste plasser, og det blir for dyrt for meg. Lurer på om jeg skal dra innom Coop Hypermarked senere i dag og sjekke om de fortsatt har jakka til 999,- der. Det er jo absolutt en overkommelig pris i såfall :)

Hei!

Lå prisen fortsatt på 999 på Økern? :)

Lykke til med jakkekjøp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...