Gå til innhold

Å bli tisset på.......

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det deilig?

Noen som har prøvd her?

Anonymous poster hash: 1b830...892

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tissa på meg da jeg var liten, men husker ikke så mye av det. Du får prøve og se om det er fett å kjenne noe varmt sildre nedover lårene.

Anonymous poster hash: 04876...7a0
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke blitt tisset på av noen andre, men har tisset på meg selv. Varmt og deilig!

Anonymous poster hash: 98517...343

Skrevet

Tråden er ryddet i helhold til Hildes vis hensyn innlegg for dette rommet. Minner om å vise litt takhøyde og respekt.

pinar, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble fundet fast av typen og tisset på en gang, ganske hot!

Anonymous poster hash: 2736a...e18

Gjest Heartbeat
Skrevet

Jeg har tisset mye på en eks av meg og han har tisset på meg. Ganske deilig å kjenne den arme urinen over deg :) Men kan ikke si jeg har noe fetisj for wet, men gjør det om kjæresten min tenner på det

• Liker 1
Skrevet

Ja. Har både blitt tisset på og tisset selv.

Med den rette så kan det være kjempegøy, og deilig :laugh:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun vil så hjerne tisse meg i munnen, kjenner jeg kvier meg. Har sagt at hun kan prøve på overkroppen. Men det er i munnen eller ingenting.

• Liker 1
Skrevet

Hun vil så hjerne tisse meg i munnen, kjenner jeg kvier meg. Har sagt at hun kan prøve på overkroppen. Men det er i munnen eller ingenting.

Be henne drikke mye vann først. Da smaker det stort bare varmt vann :danse:

• Liker 1
Skrevet

Har ikke blitt tisset på, men har tisset på noen. Skikkelig pirrende og frister til gjentagelse.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble fundet fast av typen og tisset på en gang, ganske hot!

Anonymous poster hash: 2736a...e18

Det er nok fra langt fra min definisjon av hot.... Men for all del, hver sin lyst :).

Anonymous poster hash: 64322...892

Skrevet

Har ikke prøvd. Virker litt forlokkende å bli tisset på da... Av ei hot dame vel og merke.

Gjest HarryDotter
Skrevet

Hehe...jeg har aldri tenkt tanken før jeg ble med her på KG :fnise: ...

Men.....så var det det med å lese andres opplevelser og tanker om dette da ;) Nå har jeg veldig lyst å prøve! Iallefall bare å tisse over magen/underlivet og kanskje prøve mens jeg er inne i henne også....Er litt flau over å inrømme det men hva i helvete skal jeg gjøre da når jeg tenner litt på å prøve? hehe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En gang tisset en hore meg på ryggen. For en følelse...

Ikke opplevd selv, men i Das Boot var det en sjømann som fortalte dette til en annen.

Anonymous poster hash: 40e49...b92
Skrevet

Tror ikke jeg har hatt noe imot det om partneren tente på det. Men ikke i senga, må da være måte på.

• Liker 1
Skrevet

Hei.

Jeg har både blitt tisset på kroppen og i munnen og det er faktisk veldig deilig.Og ufarlig. Husk, før moderne utstyr måtte legen smake på urin prøven.

Er personen frisk og sunn er alt topp. Dessuten, urin er sterilt.

Hilsen mann 41 år

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg har både blitt tisset på kroppen og i munnen og det er faktisk veldig deilig.Og ufarlig. Husk, før moderne utstyr måtte legen smake på urin prøven.

Er personen frisk og sunn er alt topp. Dessuten, urin er sterilt.

Hilsen mann 41 år

http://www.nrk.no/livsstil/urin-er-ikke-sterilt-likevel-1.7203571

Anonymous poster hash: 89ecd...33a

• 5 år senere...
Skrevet

Den første jeg opplevde wet med var min første samboer, hun var en vakker jente i slutten av tenårene og vi hadde som de fleste nyforelskede mye sex. Hun måtte ofte på do å tisse underveis og èn dag sa jeg "bare tiss du" når hun plutselig måtte midt under forspillet. Jeg tok et brukt laken og la det under rumpa hennes og hun lot det bare strømme på. Var en ekstremt opphissende opplevelse og jeg ble sykt kåt. Etter dette gjorde hun dette ganske ofte, noen ganger dekket vi med plast under lakenet så hun kunne la det stå til i senga. Hun tisset både når hun ble fingret, slikket og en gang når hun red meg, løftet seg litt opp og tisset meg på magen. Hadde bare sett wet på nettet før dette og fikk en uventet tenning av det den gang, har elsket det siden.
Tok det munnen flere ganger når hun tisset mens jeg slikket henne og det smakte helt greit :P
Min nåværende samboer og kone spurte meg en gang tidlig i forholdet om jeg kunne tisse inni henne under sex, jeg ble noe overrasket og fikk det heller ikke helt til siden det er vanskelig i erigert tilstand (ble ikke mindre hard av en slik forespørsel) 😄, hun er egentlig ikke så opptatt eller interessert i wet, men håper vi en dag kan prøve det ut litt mer. Hun gjør ikke noe av om jeg tisser på henne under sex så det er i og for seg greit ;) 

Anonymkode: f154c...92e

Skrevet
På 28.6.2014 den 1.21, Fiolinisten skrev:

Tror ikke jeg har hatt noe imot det om partneren tente på det. Men ikke i senga, må da være måte på.

Passer best å gjøre det i dusjen, er både deilig og spennende 

Anonymkode: 811fc...4d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...