AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #1 Skrevet 26. juni 2014 Er det feil av meg å prate med en gutt som har prøvd seg på meg i fylla(det ble ett par kyss) da kjæresten min liker svært dårlig at jeg i det heletatt prater med andre gutter overhodet? Han er en gammel flamme, men aldri vært noe ordentlig mellom oss pga avstand. Vet at han hadde blitt rasende hvis han fikk greie på det.. Han har gjort lignende(og mye verre) mot meg, så hva synes dere? Er dette dårlig gjort av meg?Anonymous poster hash: 515e0...0db
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #2 Skrevet 26. juni 2014 Er det feil av meg å prate med en gutt som har prøvd seg på meg i fylla(det ble ett par kyss) da kjæresten min liker svært dårlig at jeg i det heletatt prater med andre gutter overhodet? Han er en gammel flamme, men aldri vært noe ordentlig mellom oss pga avstand. Vet at han hadde blitt rasende hvis han fikk greie på det.. Han har gjort lignende(og mye verre) mot meg, så hva synes dere? Er dette dårlig gjort av meg?Anonymous poster hash: 515e0...0db Hvorfor er dere sammen? Anonymous poster hash: 18b94...88f 1
Apocalypse Skrevet 26. juni 2014 #3 Skrevet 26. juni 2014 Hvis kjæresten din blir sur for at du prater med andre gutter, og har gjort "verre" ting mot deg, høres det ut som du burde finne deg en ny kjæreste 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #4 Skrevet 26. juni 2014 Hvorfor er dere sammen?Anonymous poster hash: 18b94...88f Fordi jeg kan tilgi feil :-) var forresten ikke det jeg lurte på TS Anonymous poster hash: 515e0...0db
Amarinda Skrevet 26. juni 2014 #5 Skrevet 26. juni 2014 Fordi jeg kan tilgi feil :-) var forresten ikke det jeg lurte på TSAnonymous poster hash: 515e0...0db Du vet jo at det du gjør ikke er riktig, syns du skal fortelle det til typen din og så får dere ta det derfra.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #6 Skrevet 26. juni 2014 Er det feil av meg å prate med en gutt som har prøvd seg på meg i fylla(det ble ett par kyss) da kjæresten min liker svært dårlig at jeg i det heletatt prater med andre gutter overhodet? Han er en gammel flamme, men aldri vært noe ordentlig mellom oss pga avstand. Vet at han hadde blitt rasende hvis han fikk greie på det.. Han har gjort lignende(og mye verre) mot meg, så hva synes dere? Er dette dårlig gjort av meg?Anonymous poster hash: 515e0...0db Det er ikke feil av deg å prate med en gutt. Sorry jeg misforsto Anonymous poster hash: 18b94...88f
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #7 Skrevet 26. juni 2014 Det er ikke feil av deg å prate med en gutt. Sorry jeg misforstoAnonymous poster hash: 18b94...88f Neinei, men jeg vet jo at han hadde blitt veldig såret og sint hvis han visste det.. TS Anonymous poster hash: 515e0...0db
Xcase33 Skrevet 26. juni 2014 #8 Skrevet 26. juni 2014 Neinei, men jeg vet jo at han hadde blitt veldig såret og sint hvis han visste det.. TSAnonymous poster hash: 515e0...0db Ja og vet du hvorfor ? Det har ikke noe med deg å gjøre, det har med hans egen usikkerhet på seg selv å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #9 Skrevet 26. juni 2014 Dersom din type hadde snakket med sin gamle flamme som han hadde kysset osv med. Ville du syns det var galt ? Hvis ja, da er det ikke greit. I utgangspunktet syns jeg ikke det er greit så lenge du vet det sårer han da. Snakke me gutter selvfølgelig er det lov, mn føler flammer er litt annderledes jeg da. Anonymous poster hash: 91443...9f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå