Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

er ikke den største krisen om det blir bebiser her i gården.... :-) er bare så kjedelig å ha mensen nå......

godt det regner ute :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei daså. :wink: hehe

Går fint med min kur. Litt vondt i magen til tider og litt småhodepine. Står at man ikke skal drikke alkohol, eller redusere inntak av alkohol, men skal drikke bittelitt i kveld. Drikker så og si aldri alkohol elles så det går vel bra.

Skrevet

drakk litt i går jeg.... det virka som det kom litt fort i hodet... men jeg var litt trøtt oxo da :roll:

Skrevet

Gikk fint det ja. :-)

Går bra enda. Ferdig med første brettet, har akkurat begynt på det andre. To brett igjen. Hadde som sagt vondt i magen de første dagene, det har blitt litt bedre nå. Hodepinen har vært litt opp og ned. Prøver å være flink til å drikke masse vann og det fører jo også til hyppigere do-besøk.

Huden har absolutt ikke blitt værre, ingen urenheter heldigvis.

• 2 uker senere...
Skrevet

heisann . hvordan går d?

nå er det en liten stund siden jeg var ferdig m kuren. Huden ser litt friskere ut, jeg har lite vondt i hodet og sover mye bedre.. treger nesten på at jeg bare tok 14 dager.... :roll:

Jeg var ikke så flink til å drikke mye vann... drakk når jeg var tørst. Ble litt mye øl i ferien så resultatet kunne kanskje vært enda bedre :wink:

Kommer nok til å ta den igjen utpå høsten en gang, og da kanskje 4 uker !!

Skrevet

Ferdig jeg også. Tja..hva skal jeg si. Ikke så imponert som jeg hadde håpet på å bli egentlig. Jeg drakk kanskje også litt lite vann, men prøvde å være flink. Kommer sikkert til å ta en kur igjen.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg tar en Tonidren-kur nå (flytende). Er bare på dag 4 men.. Merker jeg har litt hodepine og kanskje litt småkviser (men de kan like gjerne skyldes mensen..).

Jeg drikker alltid mye vann, så det er ingen problem å drikke 1 liter med tonidren hver dag. Smaken er helt ok synes jeg. Er veldig spent på resultatet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...