aowi Skrevet 22. juni 2004 #1 Skrevet 22. juni 2004 Jeg har i lang tid gått på medisiner men nå kunne jeg endelig slutte på dem. Føler for en skikkelig avgifting sånn a la helsekost Det må være en jeg samtidig kan spise under.. Anbefalinger??
-Fisken- Skrevet 22. juni 2004 #2 Skrevet 22. juni 2004 MEner du utrensingskur? Spør Midnatsol, hun holder på å ta en nå
aowi Skrevet 22. juni 2004 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2004 var kanskje noe sånt jeg mente ja flere tips?
Carmen_ Skrevet 22. juni 2004 #4 Skrevet 22. juni 2004 Hvordan fungerer sånt da? Hørt at hud og hår blir mye finere etter en sånn kur. Men går man mye på do og sånn? :-?
pusur Skrevet 22. juni 2004 #5 Skrevet 22. juni 2004 Jeg anbefaler Shine Club sin Basic pack. Det er en rense og balanse-kur. Friske mennesker anbefales å bruke den sammenhengende i 100 dager. (kurer som varer kortere tid gir ikke så bra effekt fordi kroppen trenger så lang tid på å rense levra) Rense og balanse kuren gjør at kroppen renser levra for avfallstoffer som har opphopet seg. Alle mennesker har opphopning av avfallstoffer og kan trenge en utrenselses kur i blandt. Kroppen må også være i balanse for å nyte godt av alle de næringstoffer du gir den. Det nytter ikke å spise vitaminer hvis levra er fulpakket av avfallstoffer, da klarer ikke kroppen og ta opp vitaminene. Mange problemer, både difuse og andre f.eks hud problemer kommer innenifra. Mange tror at når de har problemer på huden må de gjøre noe utvendig, mens egentlig kommer de fleste problemene fra innsiden. De fleste som begynner på en slik kur slutter ikke, fordi de har fått så god effekt på kroppen. Du vil få en utrensing som til å begynne med som kan oppfattes negativ. Du vil f.eks må mye på do, rar lukt av urinen, rar svett lukt, trøtt og slapp den første uka, for så å få en positiv oppsving i form av mer energi, økt velvære og mindre plager med kroppen. -pusur-
aowi Skrevet 23. juni 2004 Forfatter #6 Skrevet 23. juni 2004 Du vil få en utrensing som til å begynne med som kan oppfattes negativ. Du vil f.eks må mye på do, rar lukt av urinen, rar svett lukt, trøtt og slapp den første uka, for så å få en positiv oppsving i form av mer energi, økt velvære og mindre plager med kroppen. hørtes skummelt ut...... får man kjøpt noe lignende andre steder? er ikke så begeistret for sånne klubber, tupperware og lignende.....
ZIBRA Skrevet 23. juni 2004 #7 Skrevet 23. juni 2004 Gå til en helsekost butikk og spør. Finnes flere varianter som varer ulike lenge etc. Leste en test av forskjellige kurer i siste Shape Up. Testpersonene merket forskjell!!! Følte seg friskere.
Midnattsol Skrevet 23. juni 2004 #8 Skrevet 23. juni 2004 Jeg har ikke kommet i gang med den enda, men jeg skal ta en som heter Bio Drain, en 2-ukers kur.
Englepusen Skrevet 23. juni 2004 #9 Skrevet 23. juni 2004 Leste nylig om sånne kurer i Shape up. Der testet de bl.a. Bio Drain og Clean Out. De som testet var veldig fornøyde. Begge deler selges i Helsekostbutikker.
aowi Skrevet 24. juni 2004 Forfatter #10 Skrevet 24. juni 2004 Jeg har ikke kommet i gang med den enda' date=' men jeg skal ta en som heter Bio Drain, en 2-ukers kur.[/quote'] nå har jeg kjøpt den jeg og kan vi gi hverandre tilbakemeldinger? Tror jeg begynner på mandag!
Midnattsol Skrevet 24. juni 2004 #11 Skrevet 24. juni 2004 Ja det kan vi gjøre. Har ikke begynt enda litt pga at vi skal kjøre langtur i helga. Enn om jeg må på do hele tiden? :o
aowi Skrevet 30. juni 2004 Forfatter #12 Skrevet 30. juni 2004 har du begynt enda midnattsol? eller andre som er med på kuren? :-) Jeg begynte på mandag.. ingen forskjell i noe enda. Passer på å drikke vann , men må ikke spes på do. Har vært litt uggen men det var nok helga som tok litt på blir spennende å se hva jeg har brukt penger på.....
Midnattsol Skrevet 30. juni 2004 #13 Skrevet 30. juni 2004 Har ikke fått begynt. Er på ferie og har glemt den hjemme. Skal begynne når jeg kommer til Oslo igjen. Sier ifra. :-)
Iselilja Skrevet 30. juni 2004 #14 Skrevet 30. juni 2004 Jeg begynte på biodrain idag. Har ikke merket noe spesielt bortsett fra at jeg går mye på do, men jeg har drukket mye vann idag:)
Midnattsol Skrevet 6. juli 2004 #15 Skrevet 6. juli 2004 Hvordan går det med dere? Tror jeg skal begynne NUH!! Merker dere noe forskjell? (ingen kviser og urenheter håper jeg??) Blir dere slankere? Bedre hud?
Gjest Gjesta Skrevet 6. juli 2004 #16 Skrevet 6. juli 2004 Hva er prisen på en sånn kur? Jeg kunne også tenke meg og "rense" kroppen.. Clea
Midnattsol Skrevet 6. juli 2004 #17 Skrevet 6. juli 2004 Hm, husker ikke helt prisen. Pakken har ligget her noen uker, trodde jeg skulle få begynt før. Spørs hvor lang kur du skal ha. Jeg har en på 2 uker og jeg betalte ca 250 kr. Husker ikke nøyaktig prisen. 2 uker er vel det minste.
aowi Skrevet 8. juli 2004 Forfatter #18 Skrevet 8. juli 2004 Tror det var noe rundt 250 jeg betalte jeg og for 14 dager.. nå har jeg gått på den i 10 dager , samtidig har jeg vært på hytta på fjellet. Har ikke måtta noe særlig mer på do men har kanskje ikke vært flink nok til å drikke vann. Har drukket når jeg var tørst. Er nok derfor Jeg har fått mye renere hud tross mye gåing og fire dager med "kattevask". Slankere? nop :-? tenker det er turgåing i fjell hver dag som har tatt bort den ene kiloen om det er noe i det hele.. Var kanskje litt feil å begynne på den før hytteturen. jeg føler meg mye bedre men tror like mye det er fjellufta! 8) dere andre da? merket noe?
aowi Skrevet 9. juli 2004 Forfatter #19 Skrevet 9. juli 2004 nå lurer jeg litt...... :-? Går på jasmin ppiller og tidligere har det gått helt uten problemer å utsette mensen.... og når jeg bestemmer meg for å ha den varer den bare to-tre dager. Nå har jeg hatt småblødninger siden mandag :o og i går og i dag har det vært sånn mens jeg hadde før jeg begynte på ppillene :o :cry: kan det være at biodrain renser ut virkningen av ppillene oxo :klø:
Midnattsol Skrevet 9. juli 2004 #20 Skrevet 9. juli 2004 Da burde det absolutt ha stått noe om det. Det står at kuren er skånsom. Tror ikke den renser ut virkninger av piller, men det skjer jo ting med kroppen din mens du tar kuren. Jeg tør ikke si noe mer, om du er bekymra er det nok fagfolk du kanskje må snakke med.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå