Gjest mann20mb Skrevet 26. juni 2014 #1 Skrevet 26. juni 2014 Jeg kjøpte et dyrt kamera på Expert butikk i byen, og jeg er ikke fornøyd med det. Jeg lurer på om jeg kan ta med alt av original eballasjer,tilbehør osv, levere det tilbake og få pengene igjen ? Alt er 100% stand og kvitering har jeg.
Gjest mann20mb Skrevet 26. juni 2014 #3 Skrevet 26. juni 2014 Jeg kjøpte et dyrt kamera på Expert butikk i byen, og jeg er ikke fornøyd med det. Jeg lurer på om jeg kan ta med alt av original eballasjer,tilbehør osv, levere det tilbake og få pengene igjen ? Alt er 100% stand og kvitering har jeg.
Druid Skrevet 26. juni 2014 #4 Skrevet 26. juni 2014 Hvis det ikke er noe galt med produktet, er det ett spørsmål om service. Så det er bare å gå å spørre, men du har ikke retttigheter.
Gjest Cevita Skrevet 26. juni 2014 #6 Skrevet 26. juni 2014 Her har du faktisk en fordel med netthandel. Da har du 14 dager angrefrist, det har du ikke i butikk. Men det er jo mange som er greie alikevel, så om du er blid og høflig og kommer med kvittering og alt så kan det hende du får lov. Men noen rettigheter har du egentlig ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå