AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #1 Skrevet 26. juni 2014 Mange hadde vel en favorittfilm med sexscener som de så om og om igjen når de var yngre? Det hadde ihvettfall jeg. Jeg likte godt å se gymnastikklærer pedersen. Mange fine sexscener der Hva pleide du å se påAnonymous poster hash: cbbf9...07d
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #3 Skrevet 26. juni 2014 Hahahahahahaha! ÅjaAnonymous poster hash: cbbf9...07d
Sapientia Skrevet 26. juni 2014 #4 Skrevet 26. juni 2014 Jeg så jo filmer med sex-scener, men jeg syntes alltid de var så oppskrytt. Synes ikke de sex-scenene var så spennende å se på akkurat. De jeg husker og som var kjent for den slags innhold, men som jeg aldri hadde selv eller så mange ganger er Basic Instinct og Sliver. I tillegg så jeg en fransk film på kino engang som jeg husker fikk mye dekning i media fordi den innholdt et glimt av en erigert penis. Jeg forstod aldri hva det store med den scenen var. 1
Gjest brutal_mann Skrevet 26. juni 2014 #5 Skrevet 26. juni 2014 Jeg så jo filmer med sex-scener, men jeg syntes alltid de var så oppskrytt. Synes ikke de sex-scenene var så spennende å se på akkurat. De jeg husker og som var kjent for den slags innhold, men som jeg aldri hadde selv eller så mange ganger er Basic Instinct og Sliver. I tillegg så jeg en fransk film på kino engang som jeg husker fikk mye dekning i media fordi den innholdt et glimt av en erigert penis. Jeg forstod aldri hva det store med den scenen var. Baise-Moi?
Sapientia Skrevet 26. juni 2014 #6 Skrevet 26. juni 2014 Baise-Moi? godt nok forslag, men nei. Var ikke den. Denne jeg husker handlet om et par.
Gjest Skrevet 26. juni 2014 #7 Skrevet 26. juni 2014 Husker jeg ble passelig flau da jeg så Kvinnen i mitt liv med mamma. Begynnelsen var pinlige greier for lille Sofie. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #8 Skrevet 26. juni 2014 DA du var yngre* Måtte bare Anonymous poster hash: 2fd53...291
SardintrollReturns Skrevet 28. juni 2014 #9 Skrevet 28. juni 2014 Jeg så ihjel Basic Instinct da jeg var 12-13 (i smug, naturligvis), digget de rå sexscenene der. :D Er vel en av grunnene til at jeg sjelden ser den nå, jeg kan filmen utenat.
Gjest Elseby13 Skrevet 28. juni 2014 #11 Skrevet 28. juni 2014 Synes bare det var pinelig :O *pinlig.
Rægs Skrevet 28. juni 2014 #12 Skrevet 28. juni 2014 Jeg husker veldig godt at jeg som 12-åring og foreldrene mine hadde gledet seg til å se Cold Mountain. Det var en veldig bra film, helt til sexscenen kom. Da ble det ganske kleint, og jeg har aldri sett den filmen igjen haha
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #14 Skrevet 28. juni 2014 Mange hadde vel en favorittfilm med sexscener som de så om og om igjen når de var yngre? Det hadde ihvettfall jeg. Jeg likte godt å se gymnastikklærer pedersen. Mange fine sexscener der Hva pleide du å se påAnonymous poster hash: cbbf9...07d Jeg googla litt og ser at filmen ble tildelt 10,5 millioner kroner fra Norsk filmfond. Norges dyreste blåfilm? Anonymous poster hash: c50a9...742
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå