Gå til innhold

Kan jeg sende mld til han? Yes, enda en slik tråd.....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Enda en "kan jeg sende melding til han"-tråd.....

Kjapt om situasjonen:

Han reiste for ca 8 dager siden og det er usikkert når han kommer hjem (han viste ikke selv hvor lenge han ble). Det kan like gjerne være i morgen, men det kan godt hende det er over helgen. Vi snakket om å henge sammen når han kom hjem igjen. Jeg har litt info ang. jobb (jobber sammen), og derfor lurte jeg om det kanskje er naturlig å sende en mld angående dette? Men spørsmålet er vel om det også passer seg å spørre hvor han er i verden?

Jeg vil ikke virke masende, og vil jo at han skal ha en ferie uten mye mas fra folk hjemme. Men jeg har ikke sendt meldinger tidligere. Jeg tenker at da får jeg jo kanskje en liten forsmak på om han er snart hjemme og kanskje han sier noe om at vi kan treffes når han kommer hjem....

Hva synes dere?

Anonymous poster hash: 80ef0...42d
Videoannonse
Annonse
Gjest Kvinneline
Skrevet

Ikke lei av sånne tråder, (enda), men er lei av dette tullet med at man liksom ikke kan sende melding.

Du er tydeligvis interessert i han, og da skjønner jeg ikke hvorfor det skulle være galt med å sende han en melding..?

Mener selvfølgelig ikke at du skal sende 15 meldinger om dagen, og mase om hvor han er og hva han gjør, men hva har du å tape på å sende én?

I tillegg sier du at det er "jobbrelatert" til en viss grad, noe som i alle fall er "godkjent" i dette samfunnet.

Send melding du ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...