AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #1 Skrevet 26. juni 2014 Jeg har i løpet av det siste året pratet med to gutter, og vært med begge hjem(sex). Det viser seg at disse to er veldig gode venner(jeg visste de var bekjente på forhånd). Må understreke at det er et halvt år siden jeg har vært med noen av dem, men jeg er interessert i han eine. Vi prater litt i lag, snapper litt osv. Tror dere jeg har noen sjangs i det hele tatt? Mtp. at jeg har hatt meg med en av bestekompisene hans.. Han virker litt interessert, men mest i fylla… Anonymous poster hash: 78caf...5df
spinnwild Skrevet 27. juni 2014 #2 Skrevet 27. juni 2014 Spør ham. Personlig har jeg selv vært i forhold til kompisen til en jeg hadde hatt sex med. Null problem, så lenge man kjenner rollene sine. Vi var tre stykker med ganske avslappa forhold til sex, men det høres det ut som dere har det også.
Gjest Ung tøff mann Skrevet 27. juni 2014 #3 Skrevet 27. juni 2014 You have to do them both. Problem solved.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #4 Skrevet 27. juni 2014 Jeg tenker at han som er interessert i fylla nok kun er interessert i sex. Hva med han andre? Hvis han ikke virker interessert kan det godt tenkes at han egentlig er det allikevel? Hvem snapper du mest med av de to? Anonymous poster hash: a2936...a36
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #5 Skrevet 2. juli 2014 Beklager sent svar her! Snapper bare med han jeg er interessert i. Vet han ikke har vært i noe forhold tidligere, og han har selv fortalt meg at han ikke er så frempå når det kommer til jenter.. Anonymous poster hash: 78caf...5df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå