Gå til innhold

Interessert i to stk som er kompiser……..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i løpet av det siste året pratet med to gutter, og vært med begge hjem(sex). Det viser seg at disse to er veldig gode venner(jeg visste de var bekjente på forhånd). Må understreke at det er et halvt år siden jeg har vært med noen av dem, men jeg er interessert i han eine. Vi prater litt i lag, snapper litt osv. Tror dere jeg har noen sjangs i det hele tatt? Mtp. at jeg har hatt meg med en av bestekompisene hans.. Han virker litt interessert, men mest i fylla…

Anonymous poster hash: 78caf...5df
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør ham.

Personlig har jeg selv vært i forhold til kompisen til en jeg hadde hatt sex med. Null problem, så lenge man kjenner rollene sine.

Vi var tre stykker med ganske avslappa forhold til sex, men det høres det ut som dere har det også.

Gjest Ung tøff mann
Skrevet

You have to do them both. Problem solved.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at han som er interessert i fylla nok kun er interessert i sex. Hva med han andre? Hvis han ikke virker interessert kan det godt tenkes at han egentlig er det allikevel? Hvem snapper du mest med av de to?

Anonymous poster hash: a2936...a36
AnonymBruker
Skrevet

Beklager sent svar her! Snapper bare med han jeg er interessert i. Vet han ikke har vært i noe forhold tidligere, og han har selv fortalt meg at han ikke er så frempå når det kommer til jenter..

Anonymous poster hash: 78caf...5df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...