Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de noe fint for tiden? Det som jeg har sett er på en tynn tråd i mellom harry og fint.... :-?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns de har dødsmye fint...både i belter, sko og vesker. Men endel blir litt for flashy for meg også.

Kan du ikke ta en titt på hjemme siden dems?!

www.friis-co.dk

Skrevet

Noen som vet hvor de selger disse tingene i Oslo?

Skrevet

Ble fortalt at de nettopp har åpnet en butikk som selger Friis på Strømmen storsenter. (Hvis ikke er det 2 butikker i Moss.)

Skrevet
Har de noe fint for tiden? Det som jeg har sett er på en tynn tråd i mellom harry og fint.... :-?

Harry?

Nei, jeg syns de har kjempe tøffe og fine ting der.

Og alle de råe skoene...

Me Love Friis :hjerter:

Skrevet
Noen som vet hvor de selger disse tingene i Oslo?

Jepp...ER en butikk i akersgata som heter CarpeDiem, der har de en del Friis.

En butikk som heter Sille eller Silla ved uranienborg, og på Kiman Woman på paleet :-)

Skrevet

En butikk på bislett har endel Friissko, gå nedover i pilstredet.

Også er det en butikk i Industrigt. (den gt. som krysser Bogstadvn. ved 7-11 midt i Bogstadvn.) som også har litt Friis.

Gjest Butterflygirl
Skrevet

Noen som vet om det er tilbud på friis produkter? De skoene er kjempe dyre. kost er rundt 800kr for et par.

Hvilken butikk på strømmen senter er det som selger friis produkter?

Skrevet

Åh.. jeg så den butikken med tilbud på Friis-produkter i helgen. Husker ikke hva butikken heter eller nøyaktig hvor den lå i senteret.

Men det er jo bare å begynne å lete.... :roll:

Skrevet

Skulle ønske jeg hadde masse masse penger!!!

Da skulle jeg hatt en shoppingtur som hadde gått inn i historiebøkene :briller::ler2::hoho:

Skrevet

Åh her var det mye fint! :o

Har en veske og to belter som var avbildet her, men klarte ikke å hente frem bildene for å vise hvilke!

Gjest Anonymous
Skrevet

Produter fra Friis er MYE dyrere i Norge enn i Danmark. Skal du en tur til DK, kan det bli ganske lønnsomt å vente med kjøp til da!!!

Ett eksempel; kjøpte nettopp en stor veske til 300,- i DK, den koster 550,- i Norge.....

Gjest Anonymous
Skrevet
Hvilken butikk på strømmen senter er det som selger friis produkter?

Butikken heter Shoo og ligger på hjørnet ved siden av bokhandelen i 2. etasje. (Der Løiten lys hadde et lite utsalg en stund).

Hilsen Lille meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...