Gå til innhold

Slanker meg og mister mye hår...

Anbefalte innlegg

Gjest tuppesjura
Skrevet

Kan det ha noen sammenheng? Mister mer hår nå enn jeg gjorde da jeg ammet.....

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Svaret er ja. Jeg har også vært der, men så fort jeg spiste normalt igjen stabiliserte alt seg og håret begynte å gro igjen.

Anonymous poster hash: c323b...503
AnonymBruker
Skrevet

Ja, mista masse kilo i fjor jeg, pga sykdom. Håret bare datt av i store floker. Nå som jeg spiser bedre igjen så kommer det gradvis tilbake. Hvis du ikke får nok i det så kan det ramle av eller stort vekttap på kort tid.

Anonymous poster hash: 3125b...e68
Skrevet

Hvis det er tilfelle, gjør du det feil.

Gjest tuppesjura
Skrevet

Har brukt et halvt år på å ta av 9kg, så skjønner ikke helt hvordan jeg kan gjøre det feil. Har redusert kaloriinntaket og trent. Sulter meg ikke, for jeg fungerer ikke hvis jeg må gå sulten.

AnonymBruker
Skrevet

Får du i deg vitaminene du trenger? Jeg mista mye hår i en periode jeg hadde B-vitaminmangel.

Anonymous poster hash: 71cb2...c82

Gjest Nanne70
Skrevet

Jeg mistet mye hår da jeg slanket meg på lavfett (GR)-diett, så det kan hende at du må se på hva du spiser. Får du i deg tilstrekkelig sunt fett? Proteiner? Vitaminer?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også opplevd det. Det ervanskelig å få i seg alle næringsstoffene man trenger samtidig som man spiser mindre enn man trenger. Du får ta litt vitamintilskudd og så går det over når du begynner å spise normalt igjen.

Anonymous poster hash: 9c0c5...b60

Skrevet

Hva i all verden er det dere spiser da? Og hvor lite? Det går fint an å få i seg alle nødvendige næringsstoffer på 1400 kalorier av vanlig mat, om man spiser variert, påstår jeg.

Skrevet

Jeg har også opplevd det. Det ervanskelig å få i seg alle næringsstoffene man trenger samtidig som man spiser mindre enn man trenger. Du får ta litt vitamintilskudd og så går det over når du begynner å spise normalt igjen.

Anonymous poster hash: 9c0c5...b60

Vitamintilskuddet fungerer vel ikke hvis man ikke blir bra igjen før man begynner å spise normalt igjen?

Skrevet

Spiser du få kalorier, så MÅ du prioritere sunn mat, og få i deg det kroppen trenger.

Skeier du ut med usunn mat, så får det komme i tillegg til det sunne, ikke i stedet for.

AnonymBruker
Skrevet

Kan jo være andre årsaker enn slanking til at håret faller av, snakk med fastlegen.

Anonymous poster hash: 60564...dbf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...