AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #1 Skrevet 26. juni 2014 Katten min ligger og maler nå, men det virker som han har problemer med å puste. Eller å male? Malinga er liksom lysere enn den pleier å være, og det høres ut som han har tungt for å puste inn. Han er litt urolig nå. Flytter på seg flere ganger, klarer ikke slappe av, smatter, og åpner munnen noen ganger. Han er en ganske gammel katt da. Noen som kan tenke seg hva det kan være? Hvis det fortsetter så må han vel til dyrlegen da, men om noen har opplevd noe lignende?? Anonymous poster hash: 430a7...b45
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #2 Skrevet 26. juni 2014 Dra til dyrlegen. Har opplevd lignende flere ganger fordi jeg jobber på en dyreklinikk, og det er ofte alvorlig. Anonymous poster hash: 1968d...9e0
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #3 Skrevet 26. juni 2014 Dra til dyrlegen. Har opplevd lignende flere ganger fordi jeg jobber på en dyreklinikk, og det er ofte alvorlig. Anonymous poster hash: 1968d...9e0 Hva kan det være da? Virker forresten nå bare som han sliter med å puste når han maler. Tok han med ned for å gi han litt mat og vann, skulle se om det hjalp. Da og etter det malte han ikke på en stund, og han virket normal. Så begynte han å male igjen, samme skjedde. Nå har han sovna, men han snorker da. Anonymous poster hash: 430a7...b45
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #4 Skrevet 27. juni 2014 Det kan være noe som sitter i halsen. Prøv å gi han en teskje med salt (hold munnen oppe og hell nedi, lukk igjen munnen) Da vil brekningsrefleksen komme med en gang og hvis det er noe som sitter der vil det mest sannsynlig løsne. Uansett ville jeg ringt veterinær og hørt og evt tatt en tur innom Anonymous poster hash: fbbe1...5e7
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #5 Skrevet 27. juni 2014 bendelorm......eller mark i magen gir det problemet. Gi han hvitt brød duppet i surmelk. Aller helst gå til dyrlege og få piller for det Anonymous poster hash: 13f7a...934
Gjest crazycatlady Skrevet 27. juni 2014 #6 Skrevet 27. juni 2014 Ta han med til dyrlegen og ta en grundig sjekk og gi markkur.
Capricorn Skrevet 27. juni 2014 #7 Skrevet 27. juni 2014 Det kan være noe som sitter fast i hals og svelg. Syns du bør reise til dyrlegen så fort som mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå