Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker de høye, han er lav.

Skallet, han har hår.

Muskuløse, han har kosemage.

Mørke og mystiske øyne, hans er himmeblå ..

Humoren hans er så nerdete at det gjør vondt, og han har skrekk for både det ene med det andre. Jeg? Bortimot fryktløs - eventuelt dumdristig.

Jeg liker de mandige og sterke. Han finnes ikke det minste handy

Likevel har jeg falt, så hardt og brutalt.

For en jeg aldri ville sett på 2 ganger hadde vi passert hverandre på gaten.

Overfladisk sier du? Helt rett, men utseende tiltrekker.

Personligheten er det som betyr noe sier de men vi kunne ikke vært større motpoler.

Han er det ene ekstreme, jeg er det andre.

Politiske ståsted? Den ene så langt til høyre man kommer, og den andre venstre.

Han får meg til å le, av de idiotiske vitsene hans. Han er ikke morsom, men jeg ler likevel. Måten han snakker ekstra fort når han er nervøs (hysterisk) måten han stirrer intenst når han ikke tror jeg ser han i sideblikket.

Når han vet jeg ser og fortsatt ikke viker blikket.

Den konstante sommerfugler i magen følelsen når jeg vet at om nøyaktig 5 minutter spaserer han inn den døren.

Når han strategisk setter seg rett ovenfor meg når det er nok av plasser å velge i.

Når han prøver å provosere meg, fordi han vet hvor kort lunte jeg har.

Når jeg er nebbete mot han fordi jeg syns det er morsom å sette han ut av spill.

Varm og kald, vet aldri hvor vi har hverandre.

Det ble oss den ene kvelden, oppslukt i hverandre glemte vi verden utenfor.

Den kvelden går på repeat i hodet mitt hver kveld før jeg legger meg.

Men, det kan aldri bli oss.

Mest av alt fordi jeg aldri kan fortelle deg at bak spydige kommentarer, humoristisk erting, og selvsikker fasade

Skjuler det seg følelser han aldri kan vite om.

Anonymous poster hash: c7780...42e
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker de høye, han er lav.

Skallet, han har hår.

Muskuløse, han har kosemage.

Mørke og mystiske øyne, hans er himmeblå ..

Humoren hans er så nerdete at det gjør vondt, og han har skrekk for både det ene med det andre. Jeg? Bortimot fryktløs - eventuelt dumdristig.

Jeg liker de mandige og sterke. Han finnes ikke det minste handy

Likevel har jeg falt, så hardt og brutalt.

For en jeg aldri ville sett på 2 ganger hadde vi passert hverandre på gaten.

Overfladisk sier du? Helt rett, men utseende tiltrekker.

Personligheten er det som betyr noe sier de men vi kunne ikke vært større motpoler.

Han er det ene ekstreme, jeg er det andre.

Politiske ståsted? Den ene så langt til høyre man kommer, og den andre venstre.

Han får meg til å le, av de idiotiske vitsene hans. Han er ikke morsom, men jeg ler likevel. Måten han snakker ekstra fort når han er nervøs (hysterisk) måten han stirrer intenst når han ikke tror jeg ser han i sideblikket.

Når han vet jeg ser og fortsatt ikke viker blikket.

Den konstante sommerfugler i magen følelsen når jeg vet at om nøyaktig 5 minutter spaserer han inn den døren.

Når han strategisk setter seg rett ovenfor meg når det er nok av plasser å velge i.

Når han prøver å provosere meg, fordi han vet hvor kort lunte jeg har.

Når jeg er nebbete mot han fordi jeg syns det er morsom å sette han ut av spill.

Varm og kald, vet aldri hvor vi har hverandre.

Det ble oss den ene kvelden, oppslukt i hverandre glemte vi verden utenfor.

Den kvelden går på repeat i hodet mitt hver kveld før jeg legger meg.

Men, det kan aldri bli oss.

Mest av alt fordi jeg aldri kan fortelle deg at bak spydige kommentarer, humoristisk erting, og selvsikker fasade

Skjuler det seg følelser han aldri kan vite om.

Kan du forklare om det siste du skrev?

Anonymous poster hash: 626a9...9ac

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kan han ikke få vite det?

Anonymous poster hash: 3bb6f...429
AnonymBruker
Skrevet

Han vet bare en brøkdel av hvem jeg er.

Selv om vi klikker godt og kjemien er herlig tross alle disse ulikhetene vet jeg at dersom vi hadde innledet noe ville hverdagen og realiteten ødelagt den ønskebobben.

Vi har to ekstremt forskjellige bakgrunner, føler at min begrenser meg litt uten å gå nærmere inn på dette.

Han har og MANGE fordommer, vi to kan snakke åpent om det, men jeg vet at vi er så fundamentalt ulike på ting som er viktig i det daglige og for min personlige overbevisning at det ville vært ett tapsprosjekt å investere noe mer i det her.

Trist.. virkelig trist

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor? Du virker jo helt fortapt i han - hvorfor skal du på forhånd bestemme deg for at det ikke funker?

Prøv - du taper ikke noe på det, men du kan potensielt bli verdens lykkeligste!

Anonymous poster hash: 84cd8...7fc
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dramaqueen.

Anonymous poster hash: 396a7...9f8
AnonymBruker
Skrevet

Ooo, sååå potetisk du eeeer....

Anonymous poster hash: 71fbe...be2

Skrevet

Kanskje han tenker det samme om deg? ;)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for gode tilbakemeldinger,

Vet ikke hvordan jeg eventuelt skulle gått frem for å ta den praten.. Endel av meg vil ikke sprekke den bobla og ødelegge en illusjon jeg føler bør forbli en..

Men, jeg har følelser jeg ikke vet om jeg kan leve med videre uten å i det minste gjøre han klar over det..

Til du som skriver dramaqueen, ja jeg strakk vel poetien litt men er ikke det kjærligheten i ett nøtteskall?

Klisjer og kliss..

Var godt å la fingrene skrive mens tankene løp løpsk, deilig for ett øyeblikk å rive ned den muren jeg har bygd for å skjerme meg om så på ett forum..

• Liker 1
Gjest Hedra
Skrevet

Forsett å riv ned den muren ! Om han er den rette eller ikke vet jeg ikke, men jeg vet hvor mye energi som kreves for å holde på fasaden. Energi du kan bruke på å nyte livet

Skrevet

Go for it.

Skrevet

Vel, noen ganger 'føles' det bare rett. Sett bort i fra det fysiske så hender det den sjeldne gang at det emosjonelle bare funker hinsides. Da er det dumt å legge noe til side som kan være godt for deg, selv om du ikke tenner på selve utseendet. Det handler ikke bare om å være pen, husk det.

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet (endret)

Jeg ville gitt det en sjanse. At man har ulike politiske ståsteder bør ikke være til hinder for å være kjærester. Jeg og min mann har helt ulike syn på politikk. Man må bare sette seg ned for å prate om hvordan man skal kunne snakke om dette sammen. Snakke om hvor grensen går for diskusjonsteknikker mellom dere. Begge må droppe eventuelle spydigheter mot den andre på grunn av politikken. I dag - akkurat i dag når jeg skriver dette - er det jo også to svært kjente politikere som gifter seg. De har ikke like ståsted innen politikken.

Utseende kan forandre seg med årene. Humoren er gjerne den samme som før.

Endret av Spirrevirrevipp
Gjest brutal_mann
Skrevet

Her ser jeg arnestedet for noe som kan bli en storbrann. En brann som brenner ned inngrodd vegetasjon som er så tett at ingenting kan trenge gjennom den lenger. En brann som dreper noen dyr og insekter, mens andre dyr og insekter vil finne sitt paradis på den ulmende sletten som ligger igjen når flammer og røyk har forlatt åstedet. Alt ligger til rette for at det som er skal fjernes fra jordens overflate, og i asken kan ny frodig vekst av planter finne sted. Her vi en finne dramatikk som kan drepe, dramatikk som kan skape. Hva som skjer, det styres av deg TS.

Ser du hvor jeg vil hen TS?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...