AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #1 Skrevet 26. juni 2014 Hei! Planlegger en sleeve med tema norrøn mytologi, og lurer på om det er noen her som har peiling på norrøn mytologi osv. Noe av det første jeg lurer på er de forskjellige "planene" hvor de forskjellige gudene osv er. Har tenkt mest på å lage en sleeve med "Midgardsormen" "Fenrir" og "Hel" de er da barn av Loke. Hadde også vært fint viss noen har bilder som de synes får fram hvordan de ser ut/ideer. Anonymous poster hash: 8564a...a21 Anonymous poster hash: 8564a...a21 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #2 Skrevet 26. juni 2014 Jeg liker idéen, har dessverre ingenting vettugt å komme med men håper du legger ut bilde av resultatet når den tid kommer Anonymous poster hash: 38ae3...026 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #3 Skrevet 27. juni 2014 Burde kansje flytte posten til ett annet tema, men veit ikke helt om noen andre steder som kan passe... noen som har ideer? =P Anonymous poster hash: 8564a...a21
Sapientia Skrevet 28. juni 2014 #4 Skrevet 28. juni 2014 Ta idé fra utskjæringer på stavkirker kanskje? 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #5 Skrevet 28. juni 2014 Har ett par bilder som jeg tror jeg vil bruke, men tenker på plassering av de 3 forskjellige delene, altså midgardsormen, fenrir og hel, viss hel er i nederste delen av verdenen føler jeg kansje at ho burde også være nederst på armen, har vel kansje ikke så mye å si når jeg tenker meg om, er jo bare en sleeve. Anonymous poster hash: 8564a...a21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå