Gå til innhold

Er jeg blitt for stor? (Bilde)

Anbefalte innlegg

Gjest Anna97
Skrevet (endret)

I fjor veide jeg 45, og på mitt meste i år veide jeg 60 kg. Har altså lagt på meg 15 kg på et år, og nå begynner jeg å skjemmes! Slet (sliter?) med spiseforstyrrelser i 3 år, og var nødt til å legge på meg for å få mensen tilbake. La altså på meg 15kg, og nå føler jeg meg bare hol og ekkel! Har blitt altfor mye av det gode..

Leser mange her på kg som er like høy som meg og veier det samme, som sier at idealvekta deres er 50 kg. Det gjør meg veeldig usikker.. Leste til og med en plass at 60 kg var i overkant for mye for ei jente på 165-167 cm. Har jeg virkelig gått fra veldig tynn til overkant av stor? :(

Har egentlig holdt meg unna kvinneguiden en stund ettersom det er mange triggende forum her, men nå er jeg altså tilbake. Tilbake på alle mulige måter.. Begynt på streng lavkabo igjen også. Så nå spørr jeg dere på kg, hva er egentlig idealvekta mi? Veier jeg for mye i forhold til høyden min?

Her er før og etter bilde fra ifjor sommer til nå. Veier altså 59 kg den dag idag, enn så lenge..

BILDET ER FJERNET

Endret av Anna97
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nydelig :)

Rett og slett vakker er du

Anonymous poster hash: a757f...1d5
  • Liker 3
Gjest DoubleOh
Skrevet

Er det noe du absolutt ikke er, så er det for stor.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tuller du? Om du veier for mye? Jeg synes du ser helt perfekt ut, hadde gladelig byttet med deg. Du har overhodet ingen grunn til å føle deg verken ekkel eller stor, brødhuer som sier og skriver at du er for stor kan du med god samvittighet ignorere.

Anonymous poster hash: c6e2b...d89
  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Hallo, du er jo virkelig nydelig på bildet med 59 kg! Der har du min drømmekropp. På 49 kg-bildet syns jeg du var litt for tynn i grunnen. Måtte bare si det :-)

Anonymous poster hash: 7b1eb...198

• Liker 3
Gjest ompalompa24
Skrevet

du er absolutt ikke for stor! på det første bildet syns jeg du så sykelig tynn ut. på siste bildet ser du slank ut. hadde ikke gjort noe om du la på deg mer heller syns jeg :)

Skrevet

Ser ikke så stor forskjell, men du er absolutt ikke for stor. Jeg syns du ser veldig fin ut!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

ser ikke forskjell jeg

Anonymous poster hash: cd1d8...aea
  • Liker 1
Skrevet

Stor? Absolutt ikke. Ikke i nærheten engang.

• Liker 2
Skrevet

59 kg = NYDELIG!!! :wow::blomst:

• Liker 2
Skrevet

Har du ikke lagt ut bilde her før? Jeg synes synet ditt på kropp virker helt vrengt, beklager.

• Liker 12
Skrevet

Hvis du er stor, så er jeg overvektig med mine 65 kg. :)

Skrevet

Wooowww.

Du er ikke stor, du er nydelig kan jeg bare si.

I fjor veide jeg 45, og på mitt meste i år veide jeg 60 kg. Har altså lagt på meg 15 kg på et år, og nå begynner jeg å skjemmes! Slet (sliter?) med spiseforstyrrelser i 3 år, og var nødt til å legge på meg for å få mensen tilbake. La altså på meg 15kg, og nå føler jeg meg bare hol og ekkel! Har blitt altfor mye av det gode..

Leser mange her på kg som er like høy som meg og veier det samme, som sier at idealvekta deres er 50 kg. Det gjør meg veeldig usikker.. Leste til og med en plass at 60 kg var i overkant for mye for ei jente på 165-167 cm. Har jeg virkelig gått fra veldig tynn til overkant av stor? :(

Har egentlig holdt meg unna kvinneguiden en stund ettersom det er mange triggende forum her, men nå er jeg altså tilbake. Tilbake på alle mulige måter.. Begynt på streng lavkabo igjen også. Så nå spørr jeg dere på kg, hva er egentlig idealvekta mi? Veier jeg for mye i forhold til høyden min?

Her er før og etter bilde fra ifjor sommer til nå. Veier altså 59 kg den dag idag, enn så lenge..

http://tinypic.com/view.php?pic=4hts1g&s=8#.U6xuNO0ayc0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er så ufattelig lei av sånne idiotiske tråder! Slutt!

Hvis dette ikke er triggende for spiseforstyrrede, så vet ikke jeg.

Anonymous poster hash: cf056...ed3
  • Liker 10
Gjest brutal_mann
Skrevet

Hei!

Får du hjelp og oppfølgning for spiseforstyrrelsene dine?

Tror du kanskje ikke at du bør holde deg vekke fra det du selv omtaler som et trigger-sted?

• Liker 5
Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Tuller du?? Du ser DRIT (unnskyld meg) bra ut!

• Liker 2
Skrevet

Du er fortsatt slank, slapp av.. Nesten så du kunne lagt på deg litt til. Du er hvertfall ikke stor!!

Nydelig er du :) Men det hjelper ikke hva andre sier, du må lære å elske deg selv.

Du må begynne å fokusere på andre verdier er kropp, ellers blir du aldri fornøyd i livet ditt.

Selvfølelsen bør ikke være avhengig av å være tynn. Jobb med deg selv og dine verdier og glem det overfladiske litt!! Vi er mennesker, ikke kropper!!!!!!

• Liker 3
Skrevet

Wow, om jeg bare så sånn ut! Vel, da hadde jeg nok valgt å gå opp noen kilo til fordet!

AnonymBruker
Skrevet

.... Føler meg alltid så fin når små berter legger ut bilde sv modellkroppen, og spør om de har lagt på seg for mye. Bare plagsomt..

Anonymous poster hash: 78f4c...f47

• Liker 16
Gjest Anna97
Skrevet

Er så ufattelig lei av sånne idiotiske tråder! Slutt!

Hvis dette ikke er triggende for spiseforstyrrede, så vet ikke jeg.

Anonymous poster hash: cf056...ed3

Hva snakker du om? Jeg har tross alt lagt på meg 15 kg, og jeg sier ikke jeg er feit, gjør jeg? Jeg trodde jeg ar normalvektig til jeg leste her inne igjen. Kom bare som et slag i trynet for meg at folk som veier det samme som meg, sier de vil ned til 50kg fordi 60kg er " for mye" (og disse trådene finnes det maange av). DE triggende ja..

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...