AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #1 Skrevet 26. juni 2014 Heihei! har spist aå sykt usunt den siste tiden, og tenkte at jeg skulle prøve sunnere kost. Men hodet mitt verker som søren, og konsentrasjonen fungerer ikke. Kan detre være fordi jeg spiser for lite mat? Frokosten i dag var musli med melk og en halv banan. Mellommåltid: to fullkornsknekkebrød med pålegg Lunsj: en boks med mager vanilekesam og blåbær Middag: en og en halv karbonade og litt pomesfrites og grønnsaker Kvelds: to fullkornsknekkebrød med pålegg og en pæreAnonymous poster hash: 4fa0d...ca0
Gjest Runforit Skrevet 26. juni 2014 #2 Skrevet 26. juni 2014 Har du spist mye sukker? Mange som får hodepine når sukker abstinensene slipper taket.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #3 Skrevet 26. juni 2014 Før har jeg spist mye sukker, ja. Men ikke i dag... Syns du det kostholdet ser greit ut? Anonymous poster hash: 4fa0d...ca0
Gjest Runforit Skrevet 27. juni 2014 #4 Skrevet 27. juni 2014 Før har jeg spist mye sukker, ja. Men ikke i dag... Syns du det kostholdet ser greit ut? Anonymous poster hash: 4fa0d...ca0 Da er det nok sukkeret. I tillegg ser det fryktelig lite og magert ut. Savner mer proteiner og fett. Hva er høyde, alder og vekt? Har du mål om å gå ned i vekt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå