majan Skrevet 22. juni 2004 #1 Skrevet 22. juni 2004 hvilke melodi/sang er det dere skal bruke til brudevalsen???
Holly Hobbie Skrevet 22. juni 2004 #2 Skrevet 22. juni 2004 En Zero seven-laat. Vi oever hver kveld naa, og det gaar stadig fremover!!
Ingeborg Skrevet 22. juni 2004 #3 Skrevet 22. juni 2004 "Someday my Prince will come", hvis jeg bare får tak i en fin versjon.
apriljente Skrevet 22. juni 2004 #4 Skrevet 22. juni 2004 Har nettopp gått på kurs, og der hadde vi en sang fra "Lion King" (husker ikke navnet) av Elton John. Den var nydelig. Men svigerfar mener vi bør ta noe ala english walz, og vi har lyttet og må øve litt mer. Kanskje det blir noe derfra :o). Det blir litt mer storslått
Lullu Skrevet 22. juni 2004 #6 Skrevet 22. juni 2004 Sambo er Elvis-fan, så her blir det "I cant help falling in love with you".
Fru Snurp Skrevet 22. juni 2004 #7 Skrevet 22. juni 2004 Hadde valsen fra "Gudfaren" :-) Veeeeeeeeeeeeeeeldig fin melodi
vimsa Skrevet 22. juni 2004 #8 Skrevet 22. juni 2004 Vi var ikke så veldig orginale... Hadde den som heter noe med Donau eller noe... Husker ikke helt jeg :oops:
Jandia Skrevet 22. juni 2004 #10 Skrevet 22. juni 2004 Hadde valsen fra "Gudfaren" :-) Veeeeeeeeeeeeeeeldig fin melodi Hva heter den da? :-)
Gjest Tex Skrevet 22. juni 2004 #11 Skrevet 22. juni 2004 Vi danset til Crazy for you med Madonna, brudgommen fikk kalde valseføtter torsdagen før bryllupet..... Vi hadde opprinnelig bestemt oss for Someday my prince will come, men jeg fikk så innmari slimposebetennelse at jeg klarte ikke å øve..... Men hvis jeg skulle giftet meg med en danseløve ville jeg ha trumfet igjennom An der schonen blauen Donau som hadde vært dødskult...... Desverre er min mann ingen danseløve, og selvom min dansepartner selvsagt var invitert i bryllupet vårt ville det vel kanskje blitt sett på som noe snodig at brudevalsen skulle danses med step-in for brudgommen
Tina75 Skrevet 22. juni 2004 #12 Skrevet 22. juni 2004 "Balladen om Fredrik Åkare och Cecilia Lind" - verdens nydeligste sang, men ikke veldig tradisjonell tror jeg...
Jeanine Skrevet 22. juni 2004 #13 Skrevet 22. juni 2004 "Balladen om Fredrik Åkare och Cecilia Lind" - verdens nydeligste sang' date=' men ikke veldig tradisjonell tror jeg...[/quote'] den brukte svigerfar å synge som "vuggesang" for min tilkommende da han var liten. Ikke helt orginal som det heller tror jeg! kanskje det er en ide at vi bruker den i bryllupet!
HanneB Skrevet 23. juni 2004 #14 Skrevet 23. juni 2004 Vi skal ha en som spiller under middag/festen, men vi har øvd valsen inn etter Morning has broken - kan vi ta brudevalsen med CD musikk eller blir det helt teit Mulig mannen kan spille den men..............
Gjest Madam Felle Skrevet 23. juni 2004 #15 Skrevet 23. juni 2004 Vi kommer til å starte med vanlig vals, så over på litt rockete stil, for så å avslutte med skikkelig salsa.
Sessa Skrevet 23. juni 2004 #16 Skrevet 23. juni 2004 Vi kommer til å starte med vanlig vals' date=' så over på litt rockete stil, for så å avslutte med skikkelig salsa. [/quote'] Kuult!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå