Gå til innhold

Hvilken skulderbredde har du?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Lurer på hvor brede skuldre du har? Hvor mange cm altså :)

Anonymous poster hash: ceec1...1aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

47cm. Før hadde jeg komplekser for skuldrene. Følte de var så brede at jeg ble mandig. Nå bryr jeg meg ikke, og har blitt glad i mine brede, sterke skuldre 😄

Anonymous poster hash: 632df...3ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Er 102 cm rundt. Skuldrene er faktisk mitt bredeste punkt (før jeg målte trodde jeg det var rumpa :P ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har omtrent 64 cm brede skuldre. Jeg hadde nok fått bredere skuldre dersom jeg var i bedre form og hadde bedre kroppsholdning.

Som mann (for det er jeg jo) så opplever jeg det som et kjempeproblem at jeg er så bred over skuldrene. Jeg finner nesten aldri jakker som passer, ermene er enten for lange eller skuldrene for smale; jeg får ikke plass i fly-, buss- og togseter; og når jeg har på meg dress og frakk, må jeg gå sidelengs gjennom de smaleste dørene.

Endret av Trygve81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ali målt før, men nå måtte jeg jo ;) 38 cm er min skulderbredde. Er litt over 170 cm høy og slank.

Anonymous poster hash: a63ab...0fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sprettballen

Jeg måtte også måle. Jeg visste fra før at jeg var bredskuldret, men jeg hadde aldri målt.

Jeg er en relativt lav, normalvektig kvinne, og måler 48 cm over skuldrene.

Det er litt dumt at jeg må opp flere størrelser i klær for overkroppen for at de skal passe over skuldrene/ryggen, men ellers er det ikke noe jeg tenker på. :)

Endret av Sprettballen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 cm. Hvilket fører til at alle jakker er altfor lange i armene (til og med størrelse 34 og XS) og jeg "drukner" fort i klær (også jeg som elsker oversized da ;) ).

edit: Må legge til at jeg er 161 cm høy.

Endret av Sunbeam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvordan måler dere?

Jeg er jente på 160cm og skuldrene mine er 108cm, da måler jeg rundt

Anonymous poster hash: 2d30d...880

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde aldri trodd jeg skulle måle skulderbredden mine, men de var 36 cm brede :)

Endret av fresia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kommer litt an på hvor høyt jeg måler da. Måler jeg helt øverst på den lille kulen er jeg 33 cm. Måler jeg litt lenger ned er jeg 37. Har for smale skuldre til resten av kroppen min. Kan ikke bruke skuldervesker, for de holder seg ikke på plass i det hele tatt. Masse komplekser for skuldrene mine....

Anonymous poster hash: 52912...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sprettballen

Hvordan måler dere?

Jeg er jente på 160cm og skuldrene mine er 108cm, da måler jeg rundt

Anonymous poster hash: 2d30d...880

Jeg målte fra midt på skulder til midt på skulder (foran eller bak), men siden jeg har vanskeligheter for å tro på at jeg er mer enn 15 cm bredere enn de mest smalskuldrete her, så tror jeg det er målt på ulike måter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ts her!
Har alltid trodd jeg har unormalt brede skuldre, derfor jeg spør. Er selv 40cm, så tydeligvis er de kanskje ikke så brede som jeg trodde. Men har en midje på 60cm rundt, så er kanskje derfor de virker brede.

Anonymous poster hash: ceec1...1aa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

92 rundt, samme som hoftene.

Anonymous poster hash: a4bf0...f07
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...