AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #1 Skrevet 26. juni 2014 Da er jeg som jenter flest. Tenker så det knaker å lurer på om tinder gutten min begynner å få interesse. Vi traff hverandre for 4 månder siden. Har møttes 6 ganger og hver gang har vert himmelsk. Lange fine samtaler, film og nydelig sex. Hatt jevnlig kontakt. Men er bestandig jeg som har sendt første Mellingen. Han sier han er ikke klar for forhold og det Har jeg sagt meg enig i. (Synes helt klart det er kjipt, men godtar det) Idag etter jeg dro fikk jeg mld fra han. Spurte hvordan jeg hadde det og om dagen var fin. Om han ikke hadde vert interessert vil jeg tro han ikke hadde sendt meg melling samme dag jeg dro fra han?? Blir gal av alle tankene Burde jeg bare fortsette å late som jeg heller ikke er interessert? Eller burde jeg snakke med han?Anonymous poster hash: 29a63...f8c
Aurora_Versailles Skrevet 26. juni 2014 #2 Skrevet 26. juni 2014 Begynn å åpne deg litt du. En vil aldri få, om en ikke gir litt 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #3 Skrevet 26. juni 2014 Ts. Nei jeg vet men er blitt såret så mange ganger at jeg merker at jeg reserver meg veldig og vil IKKE la han tro jeg er hodestups betatt av han! Da virker jeg heller som om jeg er med på "leken" :/ Anonymous poster hash: 29a63...f8c 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #4 Skrevet 26. juni 2014 Om jeg var deg så ville jeg sagt til han at jeg har tenkt til å date andre, og at vi derfor ikke kan fortsette å ha sex. "Men vi kan fortsatt være venner," sier du med et stort smil. Anonymous poster hash: 097f7...6a9
Apehjerne Skrevet 26. juni 2014 #5 Skrevet 26. juni 2014 Om du er enig i at dere ikke er klar for noe forhold, hvorfor lurer du på dette da? Du er interessertog egentlig klar men beskytter drg med å si du er enig med han.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #6 Skrevet 26. juni 2014 Han kan jo sende deg sånne meldinger for å holde deg varm. Hva vil du, er du interessert i noe mer eller ikke? Anonymous poster hash: c02cb...61b
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #7 Skrevet 26. juni 2014 Da er jeg som jenter flest. Tenker så det knaker å lurer på om tinder gutten min begynner å få interesse. Vi traff hverandre for 4 månder siden. Har møttes 6 ganger og hver gang har vert himmelsk. Lange fine samtaler, film og nydelig sex. Hatt jevnlig kontakt. Men er bestandig jeg som har sendt første Mellingen. Han sier han er ikke klar for forhold og det Har jeg sagt meg enig i. (Synes helt klart det er kjipt, men godtar det) Idag etter jeg dro fikk jeg mld fra han. Spurte hvordan jeg hadde det og om dagen var fin. Om han ikke hadde vert interessert vil jeg tro han ikke hadde sendt meg melling samme dag jeg dro fra han?? Blir gal av alle tankene Burde jeg bare fortsette å late som jeg heller ikke er interessert? Eller burde jeg snakke med han?Anonymous poster hash: 29a63...f8c Dere har møttes 6 ganger på 4 mnd. Var han interessert ville han nok tatt initiativ til kontakt av noe hyppigere art. Som det er så kan du nok gå ut fra at han er like mye eller lite interessert i deg som i de andre kvinnene han møter de ukene/helgene dere to ikke har sex.Anonymous poster hash: 86172...cc0
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #8 Skrevet 26. juni 2014 Ts. Han har prøvd å møtes flere gang, men JEG har avlyst hvert fall 6-7 ganger pga jeg rett og slett ikke har hatt tid. Så er han hver gang som inviterer til "date". Sier og han vil finne på andre ting med meg som skjer utenfor husets fire vegger. Anonymous poster hash: 29a63...f8c
Gjest ashanti Skrevet 26. juni 2014 #9 Skrevet 26. juni 2014 Hatt jevnlig kontakt. Men er bestandig jeg som har sendt første Mellingen. Han sier han er ikke klar for forhold og det Har jeg sagt meg enig i.Anonymous poster hash: 29a63...f8c Ts.Han har prøvd å møtes flere gang, men JEG har avlyst hvert fall 6-7 ganger pga jeg rett og slett ikke har hatt tid. Så er han hver gang som inviterer til "date". Sier og han vil finne på andre ting med meg som skjer utenfor husets fire vegger.Anonymous poster hash: 29a63...f8c Ehm?
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #10 Skrevet 26. juni 2014 Ts. JA altså jeg har sendt første mellingene etter de gangene vi har møttes. Men han tar bestandig initiativ til å møtes. Anonymous poster hash: 29a63...f8c
Gjest brutal_mann Skrevet 26. juni 2014 #11 Skrevet 26. juni 2014 Du kan ikke forvente at han skal tro at du liker han når du oppfører deg som om du ikke bryr deg noe særlig om ham.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #12 Skrevet 26. juni 2014 MELDING! Anonymous poster hash: 1ebff...b0f 3
Dricka Skrevet 26. juni 2014 #13 Skrevet 26. juni 2014 Kanskje du kan foreslå å møtes denne gangen da? Noe utenfor huset. Også kan du nevne for han at du har funnet ut at du har lyst til å finne en kjæreste igjen snart og om han ikke er interessert så kanskje dere skal kutte ut å ha sex hverandre fordi du vil begynne å date andre. Det kan hende han blir litt stressa og nevner at han kanskje også vil ha et forhold med deg? Jeg vet ikke, er ikke så god på det her selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå