AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #1 Skrevet 26. juni 2014 Hei! Jeg er ei jente på 20 år, som har vært singel i noen måneder. Jeg er veldig glad i gutter, og er en veldig flørtete person, men jeg har "bestemt" meg for at jeg ikke vil ha kjæreste nå med det første, siden jeg ikke har vært singel så veldig lenge. Men nå har jeg et problem, som jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med. Fetteren min har en kompis, som jeg har møtt ved noen anledninger tidligere (også før jeg ble singel). Etter at han fikk vite at jeg er singel, har vi snappet veldig mye sammen. Jeg har hele tiden ment det på en vennskapelig måte, og ikke noe mer enn det, selv om det kanskje kan virke sånn siden jeg som sagt er en veldig flørtete jente. Jeg har hatt litt anelse om at han er en smule interessert, men for alt jeg vet kan jo han også bare mene det vennskapelig. Nå for tiden driver han og spør meg om jeg ikke vil finne på noe en dag, sånne type ting som vi har "snakket" om på snap. Vet fortsatt ikke om han bare mener det vennskapelig, og jeg vet ikke hva jeg skal svare?! Gutten er jo veldig snill og kjekk, men han oppfyller ikke noen av kravene jeg stiller til en kjæreste. Likevel klarer jeg ikke å slutte å tenke på han, fordi jeg er så glad i gutter, og liker veldig godt at gutter viser at de liker meg. Vet dette kan høres rart ut, men det er litt vanskelig å forklare. Og på toppen av det hele har jeg jo ikke lyst på kjæreste ennå. Men vil heller ikke miste han som venn. Sliter med å svare når han vil finne på noe. Kan noen vær så snill å gi meg råd? Og nei, jeg vil ikke spørre han rett ut om han mener det noe mer enn vennskapelig, for jeg er redd det blir veldig kleint. Han er jo kompisen til fetteren min også, flaut hvis han sier noe om at "hun trodde jeg var interessert i henne" eller lignende Anonymous poster hash: 982c3...579
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #2 Skrevet 26. juni 2014 Det er da vel bare å takke ja, og se på det som at dere møtes som venner. Men du virker litt snobbete når du mener han ikke oppfyller dine krav, selv om han er snill og kjekk. Anonymous poster hash: fe628...cf1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #3 Skrevet 26. juni 2014 Det er da vel bare å takke ja, og se på det som at dere møtes som venner. Men du virker litt snobbete når du mener han ikke oppfyller dine krav, selv om han er snill og kjekk. Anonymous poster hash: fe628...cf1 Det jeg mener med at han ikke oppfyller mine krav, er at f.eks. et av kravene jeg har til en kjæreste, er at vi skal ha mange like interesser. Jeg og gutten jeg snakker om har så og si ingen samme interesser. Jeg må også ha en aktiv og sporty gutt, da fysisk aktivitet er en stor del av hverdagen min. Men han er helt motsatt, hater trening... Men likevel er han snill og kjekk som person, men han har liksom ikke "hele pakka" om du skjønner Anonymous poster hash: 982c3...579
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå