Gå til innhold

Svogeren til kollegaen min var utro.. med meg.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skrev noe her før om en fyr jeg møtte på fest, hadde sex med, og dagen etter fant jeg ut på Facebook at han hadde dame.

Ville egentlig fortelle dama hans det, men kjenner de jo ikke og vi har kun én felles venn, som heller ikke kjenner han så godt, så jeg har lagt det på hylla i én måneds tid nå.

Nå har jeg imidlertid funnet ut at en av mine kollegaer, er gift med broren til denne fyren. Jeg har ett veldig godt forhold til denne kollegaen, er det slemt å fortelle det til henne? Så kan evt. hun velge hva hun vil gjøre med informasjonen og om hun evt. vil ta det videre?

Anonymous poster hash: f870c...f92

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fikk han dumpe sæden i deg eller ble det brukt kondom?

Anonymous poster hash: 98e4e...be3
Skrevet

Jeg ville latt det være. Du setter din kollega i en vanskelig situasjon som hun ikke har noe med å gjøre.

• Liker 4
Skrevet

Fortell det. Han har sikkert vært utro før også.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Skrev noe her før om en fyr jeg møtte på fest, hadde sex med, og dagen etter fant jeg ut på Facebook at han hadde dame.

Ville egentlig fortelle dama hans det, men kjenner de jo ikke og vi har kun én felles venn, som heller ikke kjenner han så godt, så jeg har lagt det på hylla i én måneds tid nå.

Nå har jeg imidlertid funnet ut at en av mine kollegaer, er gift med broren til denne fyren. Jeg har ett veldig godt forhold til denne kollegaen, er det slemt å fortelle det til henne? Så kan evt. hun velge hva hun vil gjøre med informasjonen og om hun evt. vil ta det videre?

ikke si det. Du risikerer å ødelegge den gode tonen mellom deg og kollegaen.
  • Liker 2
Gjest Blomsterert
Skrevet

Ikke si noe. Vær verdig.

Skrevet

Hvis du skal si det til noen, er det dama til denne fyren som var utro. Jeg tror det vil være dumt å si det til din kollega, som nevnt tidligere vil det sette kollegaen din i en veldig vanskelig situasjon. Tenk hvordan det er for deg som sliter med det, uten å kjenne denne jenta.

Men jeg mener virkelig du burde snakket med jenta. Men ansikt til ansikt. Jeg tror jeg ville ønsket å vite det om min kjæreste var utro..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal du si noe? Hva godt vil det bringe med seg for deg, eller for noen andre?

Anonymous poster hash: 4483b...0ec

Gjest Knuse
Skrevet

Hva er dine motiver for å fortelle om det? Synes ikke du skal si noe som helst.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er dine motiver for å fortelle om det? Synes ikke du skal si noe som helst.

Mine motiver for å "sladre", ville jo vært at jeg ikke unner noen å ha en utro partner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...