AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #1 Skrevet 26. juni 2014 Jeg og samboer skal reise en uke på ferie tidlig i juli. Valget er mellom Hellas og Bulgaria. Vi har vært på Skiathos før, ellers har vi null erfaring med sydenferier. Sunny Beach virker jo populært. Noen som kan komme med anbefalinger? Vi bruker apollo.Anonymous poster hash: a496e...8d1
Lille Cathrine Skrevet 26. juni 2014 #2 Skrevet 26. juni 2014 Jeg har vært i både Bulgaria og på flere greske øyer. (Dog ikke Skiathos) Personlig synes jeg ikke noe godt om Bulgaria annet enn at prisene er lave. Jeg ville desidert gått for Hellas om jeg måtte velge blandt disse to. Det beste med Hellas må jeg si at er den deilige maten. Man går opp et par kilo når man reiser dit. Det værste med Bulgaria er den forferdelige maten. Men det positive er at man kanskje går ned noen kilo fordi man ikke spiser C
Pusle Skrevet 28. juni 2014 #3 Skrevet 28. juni 2014 Jeg og samboer skal reise en uke på ferie tidlig i juli. Valget er mellom Hellas og Bulgaria. Vi har vært på Skiathos før, ellers har vi null erfaring med sydenferier. Sunny Beach virker jo populært. Noen som kan komme med anbefalinger? Vi bruker apollo.Anonymous poster hash: a496e...8d1 Jeg ville definitivt gått for Hellas! Nå skal det sies at jeg ikke har vært i Bulgaria, men basert på det jeg har hørt og lest om Bulagtia frister det ikke veldig å reise dit heller,. Som C over her sier, den greske maten er fantastisk og nesten grunn nok i seg selv til å velge Hellas :-) jeg liker godt Rethymnon, som er en litt mindre by på Kreta, ellers var jeg på Korfu for en del år siden og der var det vakkert, grønt og frodig!
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #4 Skrevet 28. juni 2014 Hellas. Bare Hellas. Anonymous poster hash: 2bc76...966
Gjest brutal_mann Skrevet 28. juni 2014 #5 Skrevet 28. juni 2014 Hvis du skal til Bulgaria, gå for Varna og Golden sands. Tradisjonell sydenferie med mulighet for å se øst-europeisk by og historie.
Sol79 Skrevet 30. juni 2014 #6 Skrevet 30. juni 2014 Blir et spørsmål om økonomi. Hellas har blitt veldig dyrt, mens Bulgaria er fremdeles billig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå