Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Hvor kan man gå for å få folk til å gi meg mer markerte øyenbryn? At de napper og gir den en fin form. Vet at de napper på frisørsalonger, men er ikke de litt dårlige på det? Vil ha noen som kan seg på dette området og som er flinke. Tips?

Forresten, går det an å gjøre slik at øyenbrynene peker oppover? Takker for alle svar!

Anonymous poster hash: d03d9...1d5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fikser mine egne selv men har flere venninner som går HIT og de ser veldig bra ut.

Kun hørt gode ord om stedet også.

Anonymous poster hash: ab6ce...ad8
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fikser mine egne selv men har flere venninner som går HIT og de ser veldig bra ut.

Kun hørt gode ord om stedet også.

Okei, men går det an å få øyenbrynene til å gå oppover?

Skrevet

Hva menes med bryn som peker oppover..?

• Liker 1
Gjest miss_sara
Skrevet

Jeg napper som regel selv, eller så går jeg til en sånn spesialist. Er bare å bestille type på en hudsalong, så forteller du hvordan du vil ha det.

AnonymBruker
Skrevet

Hva menes med bryn som peker oppover..?

Den tykke spermdelen av øyenbrynet, at istedet for at den går nedover eller rett frem, at den peker oppover , om du skjønner hva jeg mener?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg napper som regel selv, eller så går jeg til en sånn spesialist. Er bare å bestille type på en hudsalong, så forteller du hvordan du vil ha det.

Har de på en måte en meny som det går an å plukke ut fra?

Gjest miss_sara
Skrevet

Det heter "napping av bryn" :)

AnonymBruker
Skrevet

Det heter "napping av bryn" :)

Ja, men at det er bilder av forskjellige former? :)

Gjest miss_sara
Skrevet

Ja, men at det er bilder av forskjellige former? :)

Nei, det har jeg ikke sett... Men det er bare å si hvordan du vil ha det.

AnonymBruker
Skrevet

lol :fnise:

Sorry men du kan jo ikke velge hvilken vei hårene dine skal vokse. Den som får til det blir verdens rikeste ganske kjapt.

Men du hvis personen som gjør det er veldig flink så kan de få det til å se ut som om de vokser oppover og ikke nedover. Dette må du også selv gjøre ved å gre og bruke sånn gel, tipper jeg...

Men dette er også hvorfor jeg anbefaler å ikke gjøre det hos en vanlig hudpleier, de kan vokse/nappe helt ok men ikke noe mer, storsett.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

lol :fnise:

Sorry men du kan jo ikke velge hvilken vei hårene dine skal vokse. Den som får til det blir verdens rikeste ganske kjapt.

Men du hvis personen som gjør det er veldig flink så kan de få det til å se ut som om de vokser oppover og ikke nedover. Dette må du også selv gjøre ved å gre og bruke sånn gel, tipper jeg...

Men dette er også hvorfor jeg anbefaler å ikke gjøre det hos en vanlig hudpleier, de kan vokse/nappe helt ok men ikke noe mer, storsett.

Hvor anbefaler du at jeg går hen da? Vil helst ikke på frisørsalong heller, så nesten ikke forskjell og tok bare bort det til og med jeg skjønte man skulle ta bort. En person som kan få det til å gå oppover, tips?

AnonymBruker
Skrevet

Hvor anbefaler du at jeg går hen da? Vil helst ikke på frisørsalong heller, så nesten ikke forskjell og tok bare bort det til og med jeg skjønte man skulle ta bort. En person som kan få det til å gå oppover, tips? Anonymous poster hash: d03d9...1d5

Jeg har linket deg det som etter min mening er Oslos beste på øyenbryn, i første innlegget mitt. Det er ikke en frisørsalong men en øyenbryns designer.

Men husk, det er ikke mulig å få hårene dine til å vokse oppover. Men det kan gjøres så det ser litt sånn ut.

Skrevet

Man må gå ut ifra øyebrynets form når man skal nappe, så ønsker du er form som buer mer/går høyere opp enn det du har natyrlig på oversiden må du tattovere øyenbrynet... Ellers så er det jo å tenke på at man skal ha det høyeste punktet ca over pupillen, ikke større mellomrom på neseroten enn to fingre, helst ikke nappe på oversiden. Tykkest ved neseroten og tynnere utover. Mange frisører er flinke, jeg har mange fornøyde kunder, så tror ikke det er værre å gå til frisør enn andre steder. Noen skjærer istedenfor napper.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har linket deg det som etter min mening er Oslos beste på øyenbryn, i første innlegget mitt. Det er ikke en frisørsalong men en øyenbryns designer.

Men husk, det er ikke mulig å få hårene dine til å vokse oppover. Men det kan gjøres så det ser litt sånn ut.

Ja jeg bor på vestlandet da, men turen er kanskje verdt det. Men er sikkert lang venteliste på slike steder ...

AnonymBruker
Skrevet

Man må gå ut ifra øyebrynets form når man skal nappe, så ønsker du er form som buer mer/går høyere opp enn det du har natyrlig på oversiden må du tattovere øyenbrynet... Ellers så er det jo å tenke på at man skal ha det høyeste punktet ca over pupillen, ikke større mellomrom på neseroten enn to fingre, helst ikke nappe på oversiden. Tykkest ved neseroten og tynnere utover. Mange frisører er flinke, jeg har mange fornøyde kunder, så tror ikke det er værre å gå til frisør enn andre steder. Noen skjærer istedenfor napper.

Hvis man tatoverer på øyenbrynet, tatoverer man på hår da? Slik at det ser veldig naturlig ut? For vil ikke ha svart kulepenn lignende øyenbryn.

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg bor på vestlandet da, men turen er kanskje verdt det. Men er sikkert lang venteliste på slike steder ... Anonymous poster hash: d03d9...1d5

Tipper det varierer fra at det er ledig på dagen til en ukes tid. Sånn det pleier å være på slike steder i hvertfall.

Skrevet

Hvis man tatoverer på øyenbrynet, tatoverer man på hår da? Slik at det ser veldig naturlig ut? For vil ikke ha svart kulepenn lignende øyenbryn.

Ja, man tatoverer hårstrå så det skal se ekte ut. Man får ikke sprittusj-looken. Hehe.. ei som heter Sol driver med pmu, råflink

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...