Lovvi Skrevet 22. juni 2004 #1 Skrevet 22. juni 2004 Vet ikke om dere husker jeg skrev inn et innlegg om min eks som ikke akkurat har vært snill med meg og min datter. Jeg slet noe voldsomt for å komme meg igjennom dagene etter ans svik. Ikke gjorde det noe bedre at han virkelig provoserte og viste seg frem med sin nye dame( han bedro meg med henne) Han er jo min nærmeste nabo, og jeg tror faktisk han koser seg når han har spankulert frem og tilbake hånd i hånd med sin nye flamme...han driter totalt i om han kanskje sårer jenta mi mest av alle.... Nok om det.....jeg skrev som sagt inn her, og fikk mange trøstende ord, og gode råd på hvordan komme meg gjennom dagene( takk dere i KG) Det jeg egentlig ville fortelle med dette innlegget, var en liten oppdatering på hvor langt jeg har kommet i sorgprossessen....... Jeg møtte eksen for noen dager siden. Heldigvis hadde jeg allerede hatt en strålende dag, så flott ut, og følte meg ganske bra da jeg møtte han på nærbutikken( han er jo min nærmeste nabo, må skjønne). Han ville helt tydelig lodde stemningen og se hvordan jeg taklet bruddet, nydama hans og alt det der..........Jeg var helt rolig, nøytral og passe hyggelig. Kom ikke med bitre, sure komentarer og sendte han ingen talende blikk. Det var jeg som avsluttet "samtalen" og gikk først fra plassen....passet selvfølgelig å vrikke bittelitte ekstra på min snertne rumpe der han stod igjen med uforettet sak(les:å få meg lei meg og utafor). Det var en fantastisk følelse å ha kontroll over situasjonen! Det var nesten som en rus å føle at jeg hadde kontroll, at jeg ikke mistet fatningen!!!! De to driver fortsatt "terror" mot meg med for eksempel at hun(nydama) ALLTID parker klin intill min bil på p-plassen(tror hun føler seg truet av at jeg bor så nære), ler støyende og ser veldig forelska ut når de går forbi mine vinduer osv. osv...passer på å bråke med de !J#¤% alarm-greiene på bilen rett utenfor soveromsvinduene mine sent og tidlig....u name it! Kan ikke tro at disse to faktisk er godt voksne mennesker!! Åh som jeg gleeeeder meg til å flytte! Men tross alt dette- Jeg har faktisk klart å reise meg, hevet hodet og gått videre med livet mitt. Jeg har selvfølgelig tunge stunder, og får meg noen ned-peroder jeg, også, men de blir stadig færre og stadig mildere.... Alle dere i KG som har støttet opp og trøstet- TAKK !! alt får så meget bedre nå
Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2004 #5 Skrevet 22. juni 2004 Flott gjort :-) - De går nok lei tilslutt, emn herregud så utrolig barnslig- hver stolt over at du ikke har sunket ned på¨deres nivå
Gjest Anki Skrevet 22. juni 2004 #10 Skrevet 22. juni 2004 Så bra for deg!! Og for noen utrolig barnslige folk, at det går an!!
LaToya Skrevet 22. juni 2004 #11 Skrevet 22. juni 2004 Kjempe bra ! Så gøy at han ikke klarte å knekke deg den dagen på butikken, kan love deg at han fikk noe å tenke på da Stå på vidre ! Du er råflink :D Go girl
Gjest tusjen Skrevet 22. juni 2004 #12 Skrevet 22. juni 2004 Kjempe bra ! Så gøy at han ikke klarte å knekke deg den dagen på butikken, kan love deg at han fikk noe å tenke på da Stå på vidre ! Du er råflink :D Go girl Jeg synes det er godt gjort og er enig med dette.. ' tusjen
Miss-X Skrevet 22. juni 2004 #15 Skrevet 22. juni 2004 Gratulerer! Du er ei sterk og oppegående jente!
Gjest Xavia Skrevet 22. juni 2004 #16 Skrevet 22. juni 2004 BRA!! Det er sånn det skal gjøres! Ønsker deg og jenta di en super sommer! :blomst_opp:
Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2004 #17 Skrevet 24. juni 2004 Ja, jeg husker innlegget ditt. Kjempefint at det går så mye bedre!! Jeg synes de virker veldig barnslige begge 2. Du skal heller ikke se bort ifra at han egentlig savner deg (har funnet ut at gresset ikke var grønnere....) og at det var derfor han var så ivrig på å få prate med deg. Og så utrolig bra at du ga han inntrykk av at du hadde det helt fint. Det må vel svi litt for han Ønsker deg kjempemasse lykke til med flyttinga (det er et sabla styr).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå