AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #1 Skrevet 26. juni 2014 Jeg leverte selvangivelsen min sent, dog ikke med utsettelse. Hadde store innloggingsproblemer, til tross for at jeg hadde både buypass, MinID og mer. Kontaktet en ansatt i Skatteetaten og han sa jeg fortsatt kunne logge meg inn og at det var helt greit. Så jeg fikk til slutt, via en firma-PC logget meg inn for å endre noen formaliteter, et par uker etter fristen. Jeg er ganske sikker på at jeg får restskatt, og jeg lurer på når oppgjøret kommer og hva som evt. er fristen for å betale. Jeg leste at det skal komme den 25., men jeg har ikke mottatt noen epost - jeg bor i utlandet, så dersom det kun kommer via post er det mulig det er på vei. Det står kun på nettsiden at endringer etter fristen "skaper forsinkelser", men ikke noe mer presist. Det står at den opprinnelige fristen er 20. august - skal jeg bare regne med noen dager etter dette? Jeg får antakelig over 1000 kr i restskatt, dvs. to puljer - disse har da forskjellige datoer? (Hvis noen lurer, så er dette fordi jeg fortsatt er student og ikke har inntekt, men leieinntekt - er første gang jeg betaler skatt, derfor litt grønn enda. Men jeg har penger som kommer inn til å betale, bare hatt det trangt opp igjennom året). Anonymous poster hash: 90374...a75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå