Gå til innhold

Tissekasse

simsalabim

Anbefalte innlegg

Nå er småpusene våre blitt 4 uker og har begynt å få mat,noe de likte veldig godt. :-)

Jeg løfter de i tissekassen etter hver gang de har fått mat,og ellers noen ganger i løpet av dagen,men de gjør ingen ting der.

Jeg lurer på hvordan dere andre gjør det for å få kattene husrene. Kattemora går jo ut og gjør i fra seg,så de lærer det jo ikke av henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bare å fortsette å gjøre som du gjøre, kanskje også grave litt rundt der, mens de ser på. Mine begynte ikke å gjøre fra seg før de var 5 uker gamle, ca en uke etter at de begynte med fast føde. Pusemor ordner opp litt til, så du kan nok ta det med ro. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre,jeg er bare redd for at de skal begynne å gjøre ifra seg i alle husets kroker. Men jeg får vel bare fortsette med det jeg gjør da og håpe på det beste.

Takk for svar foresten. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være lurt å få mora til å gjøre fra seg i kassa så de kjenner lukta fra hennes tiss/avføring der - det hjelper slik at de forstår hva som skal foregå i kassa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vet det,men hun er ikke så lysten til å gå på kassa,hun vil heller ut. tror jeg skal prøve å holde henne inne en stund så hun går på kassa nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vet det' date='men hun er ikke så lysten til å gå på kassa,hun vil heller ut. tror jeg skal prøve å holde henne inne en stund så hun går på kassa nå.[/quote']

Høres lurt ut - før eller senere går hun på den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...