AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #1 Skrevet 26. juni 2014 Jeg eier nå ett hus og venninna mi leier hos meg. Vi har lyst til å flytte til ett småbruk med to boenheter i to hus sånn at vi får hvert vårt pluss at hun da får bostøtte. Jeg må da ta opp enda mere lån. Jeg lever på trygd og er ganske blakk. Men hvis jeg får husleie er det jo på en måte en inntekt.? Eller hvordan blir dette? Og husleia blir da høyere pga. eget hus og bostøtte. Det regnes ikke som inntekt når vi deler hus siden det er 50%. Hvordan går jeg frem? Hvordan finner jeg ut av dette? Er helt blank når det gjelder lover og regler.Anonymous poster hash: d42f8...f4b
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #2 Skrevet 26. juni 2014 Ingen som vet?Anonymous poster hash: d42f8...f4b
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #3 Skrevet 26. juni 2014 Du må bo i mer enn 50% av boligen for å leie ut uten å betale skatt av leieinntektene. Anonymous poster hash: 246ae...6ca
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #4 Skrevet 26. juni 2014 Du må bo i mer enn 50% av boligen for å leie ut uten å betale skatt av leieinntektene. Anonymous poster hash: 246ae...6ca Og begge boenhetene må være i samme hus. Anonymous poster hash: 246ae...6ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå