Gå til innhold

Sjekke opp en man ikke kjenner gjennom sosiale medier

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et spørsmål angående dette, for det hele begynte med at kar tok hintet til å sende meg en melding, som jeg ikke visste hvem han var og sjekket han opp på telefonkatalogen og fikk da hans navn og sjekket ut på facebook hvem det kunne være, og jeg fant en jeg mente son måtte være han. Og denne fyren hadde de samme interessene jeg har, og ser ut som idealmann osv. Men så etter litt chatting med fyren over meldinger, viste det seg å være en annen. Og jeg er blitt egentlig mer interessert i han jeg fant på facebook. Og har egentlig lyst til å bli kjent med karen, men vet ikke hvordan uten å virke creepy. Da vi har ingen felles venner på facebook. Hjelp?

Anonymous poster hash: 5c21d...105

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et spørsmål angående dette, for det hele begynte med at kar tok hintet til å sende meg en melding, som jeg ikke visste hvem han var og sjekket han opp på telefonkatalogen og fikk da hans navn og sjekket ut på facebook hvem det kunne være, og jeg fant en jeg mente son måtte være han. Og denne fyren hadde de samme interessene jeg har, og ser ut som idealmann osv. Men så etter litt chatting med fyren over meldinger, viste det seg å være en annen. Og jeg er blitt egentlig mer interessert i han jeg fant på facebook. Og har egentlig lyst til å bli kjent med karen, men vet ikke hvordan uten å virke creepy. Da vi har ingen felles venner på facebook. Hjelp?

Kanskje du burde lete ennå litt mer. Det ser ut som om du kan fiske litt på den måte :fnise::danse:

Anonymous poster hash: 31007...eb8

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare si "Dette var jammen et sammetreff, kanskje vi skulle gått ut og spist en iskrem sammen en dag når det er fint vær?"

Anonymous poster hash: 31007...eb8
AnonymBruker
Skrevet

Du kan skrive: "Jeg fant ut hvem denne mannen egentlig var. Men han virker ikke på langt nær så kjekk og interessant som deg. Tror du at vi heller vi kan late som at det er deg, og så går du og jeg på en date? :-)"

Anonymous poster hash: 120d7...fb9
  • Liker 2
Skrevet

Med litt sjarm kan du skrive hva du vil! Liker han deg og er singel vil han bli med!

Skrevet (endret)

Virkelig? Må innrømme at jeg er litt rund og vinner nok mer på sjarm enn utseende :P Men blir det ikke litt kleint da, å skrive: Jeg fant ut hvem din navnebror egentlig var. Men han virker ikke på langt nær så kjekk og interessant som deg. Tror du at vi heller vi kan late som at det er deg, og så går du og jeg på kaffedate? ;)

Endret av Hobbykokken92
Skrevet

Virkelig? Må innrømme at jeg er litt rund og vinner nok mer på sjarm enn utseende :P Men blir det ikke litt kleint da, å skrive: Jeg fant ut hvem din navnebror egentlig var. Men han virker ikke på langt nær så kjekk og interessant som deg. Tror du at vi heller vi kan late som at det er deg, og så går du og jeg på kaffedate? ;)

Hvorfor ikke, hvis han liker deg er han med! Han bryr seg ikke mye om detaljene rundt, så lenge det høres realistisk ut... Nå går jeg ut ifra at dere har chattet en del, og ikke bare 2 fraser... :Nikke:

Skrevet (endret)

(Slettet)

Endret av Hobbykokken92
Skrevet

Hvorfor ikke, hvis han liker deg er han med! Han bryr seg ikke mye om detaljene rundt, så lenge det høres realistisk ut... Nå går jeg ut ifra at dere har chattet en del, og ikke bare 2 fraser... :Nikke:

Nei, har aldri snakket med fyren som jeg fant på facebook, han som jeg trodde det var som sendte meg meldingene på mobilen. De begge har samme navn og bor i samme by, men klarte å ta feil profil da jeg sjekket opp navnet. Og jeg er blitt interessert i han som jeg fant på facebook og dermed er jo det vanskelig å vite hvordan å ta kontakt uten å freake han ut...

AnonymBruker
Skrevet

Hvem var det du chattet med, han du er interessert i eller han som kontaktet deg? Dersom du ikke har sendt noen meldinger med han du fant på facebook, synes jeg ikke du skal kontakte han plutselig nå. For når du allerede har funnet ut at det er ikke er han du trodde har du ikke noen unnskyldning lenger på en måte. Det er og blir rart å ta kontakt med helt ukjente på facebook uten annen grunn enn å sjekke. Men er man tøff og ikke redd for en avvisning/ignorering, kan man jo gjøre det.

Skrevet

Hvem var det du chattet med, han du er interessert i eller han som kontaktet deg? Dersom du ikke har sendt noen meldinger med han du fant på facebook, synes jeg ikke du skal kontakte han plutselig nå. For når du allerede har funnet ut at det er ikke er han du trodde har du ikke noen unnskyldning lenger på en måte. Det er og blir rart å ta kontakt med helt ukjente på facebook uten annen grunn enn å sjekke. Men er man tøff og ikke redd for en avvisning/ignorering, kan man jo gjøre det.

Ok, tror jeg må forklare litt bedre, Han som kontaktet meg gjennom mobilen har jeg prata med, men ikke han jeg trodde det var som jeg fant på facebook. Har ikke lagt han til. Men har lyst til å bli kjent med fyren.. :P

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår ikke helt hva det er med den mannen på Facebook, som het det samme som han du sendte sms'er med, som gjør at du har såå lyst å bli kjent med han? :P hva er det på profilen hans som gjør at du tenker at han er noe for deg? Kjekk? Noe annet?

Han vet jo ikke noe om situasjonen med at en som het det samme som han og som bor i samme by har sendt deg meldinger, så tenker du å forklare det også hvis du sender han mld? "Hei, en fyr som heter det samme som deg prøvde å sjekke meg opp, fant profilen din og trodde det var han, men fant ut at det ikke var det, men vil heller bli kjent med deg?" Hmm, jeg er kanskje litt negativ, men det virker litt rart kanskje. Men du har jo ikke noe annet å tape enn at han i verste fall ikke svarer eller sier at det ikke er aktuelt:p

Anonymous poster hash: 95d5d...e9b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er Anonymbruker over her: leste litt bedre og så at han hadde samme interesser som deg, og ser ut som en idealmann ;) har han åpen profil?

Anonymous poster hash: 95d5d...e9b

Skrevet

Han hadde det for noen uker siden inntil han stengte den for informasjon nå nylig, så det gjør det litt vanskeligere nå om jeg skulle prøve meg.

Skrevet

Legg han til som venn og snakk med han?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg traff samboeren min på den måten, og vi gifter oss neste år;) Jeg fant han gjennom en felles bekjent og likte han godt. La han til som venn og sendte en melding ala "Oi, beklager. Var ikke meningen å trykke på venneforespørselknappen. Men jeg så et pent bilde og måtte inn og snoke også kom jeg borti knappen. Håper det går greit!"

Anonymous poster hash: 0f0cc...016

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...